Neuvoja viisaammat!

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Poika on 1v9kk ja ollu pitkään ilman tuttia. Nukkumaan mennessä sen saa mut ei päivällä. Nyt tää on keksiny alkaa syömään kynsiään. Millä ilveellä sen saa lopettamaan sen. Tarvisko se tutti antaa muka takasin? :xmas:


 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Poika on 1v9kk ja ollu pitkään ilman tuttia. Nukkumaan mennessä sen saa mut ei päivällä. Nyt tää on keksiny alkaa syömään kynsiään. Millä ilveellä sen saa lopettamaan sen. Tarvisko se tutti antaa muka takasin? :xmas:

Kynneliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Poika on 1v9kk ja ollu pitkään ilman tuttia. Nukkumaan mennessä sen saa mut ei päivällä. Nyt tää on keksiny alkaa syömään kynsiään. Millä ilveellä sen saa lopettamaan sen. Tarvisko se tutti antaa muka takasin? :xmas:

Kynneliä.
Taitaa olla kielletty alle 6 vuotiailta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Poika on 1v9kk ja ollu pitkään ilman tuttia. Nukkumaan mennessä sen saa mut ei päivällä. Nyt tää on keksiny alkaa syömään kynsiään. Millä ilveellä sen saa lopettamaan sen. Tarvisko se tutti antaa muka takasin? :xmas:

Omasta kokemuksesta voin sanoa etten itse lopettanut sitä syömistä millään penskana.Enkä ole lopettanut vieläkään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Poika on 1v9kk ja ollu pitkään ilman tuttia. Nukkumaan mennessä sen saa mut ei päivällä. Nyt tää on keksiny alkaa syömään kynsiään. Millä ilveellä sen saa lopettamaan sen. Tarvisko se tutti antaa muka takasin? :xmas:

Omasta kokemuksesta voin sanoa etten itse lopettanut sitä syömistä millään penskana.Enkä ole lopettanut vieläkään!

Niin kans!! |O Enkä varmaan tule ikinä lopettamaankaan.. Mut ei ton pojan olis tarvinnu..Mut mitä isot edellä, sitä pienet perässä. :ashamed:
 

Similar threads

Yhteistyössä