Neuvokaa kestovaippa-asiassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muppe-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muppe-78

Aktiivinen jäsen
12.09.2006
1 250
0
36
Tein omalle tytölle taskuvaipan ohjeiden mukaan ihan yökäyttöä ajatellen. Kaksi yötä mennyt ja jostakin se pissa vuotaa yli. Yövaipatta oltu noin kuukausi vaihtelevasti ennen tätä. Viikkokin mennyt että kävi ite yöllä pissalla ja välillä tuli sänkyyn ja aattelin et tää ois hyvä ratkasu. En nyt tiiä pissaako tahallaan kun on vaippa vaikka oon sanonu et nää on "yöhousut" vai tuleeko vahingossa.
Mutta se on nyt ongelma että oon laittanu sideharson taskuvaippaan, onko se sitten liian vähän vai mikä mättää? Sit äskön kokeilin huuhdellessani niin vesi jää lillimään kuivaliinan päälle. Sen tiedän että se on oikein päin koska mulla oli mallitilkku mikä puoli tulee ihoa vasten. Pitäskö ihan koneessa pestä tuota muutaman kerran et se alkaa imasta läpi nopeammin pissan vai pitääkö mun tumpata enempi harsoa vaippaan vai mitä?
Vai onko joku muu systeemi parempi? En oo näitä käyttäny koskaan muutoin mut aattelin ettei tarttis ostaa kaupasta vaippoja, kun tyttö saletisti pissaa aamulla siihen "muuten vaan".
Ärsyttää kun en saa untakaan kun tyttö herää pissaamaan 4-6 aamulla, hohhoijaa.
 
Taskuvaippa ole ole paras ratkaisu yöksi, mutta jos taskua haluat käyttää, niin laita päälle villapöksyt ja imuksi hamppua ja bambua. Harso ei ole imevin ratkaisu yöksi ja lisäksi se täytyy laittaa taskuun oikein, ettei vuoda reisistä eli ei ihan laidasta laitaan vaan vähän pitää jättää väliä vaipan reunan ja harson reunan väliin. Toivottavasti saat vaipan toimimaan.
 

Yhteistyössä