Niin paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";29129257]Kiitos niille muutamille jotka tuntevat edes hiukan myötätuntoa. Tiedän että on paljon naisia samassa veneessä, toisilla mies ei suostu siihen yhteenkään. Siinä vaiheessa perusteltua kai erota, tässä iässä perheellisenä ei. Eli se ei ole ratkaisu.[/QUOTE]

Et sä tarvitse mitään myötätuntoa vaan järjen ääntä. Myötätunnosta alat taas tuuliviireillä mitäs jos-tyyliin.

Anna ajan kulua ja unohda haaveet. Haaveet eivät aina ole oikeaa elämää vaan turhiakin mielikuvia ja ennenkaikkea :
KAIKKEA EI VOI SAADA JA SE PITÄÄ HYVÄKSYÄ

[QUOTE="hmh";29129271]Hanki vaan se lapsi. Ihan salaa mieheltä. Päädyt varmaan kolmen lapsen yksinhuoltajaksi, mutta sou, sitähän sä beivi halusit?[/QUOTE]

Joku tekis noin. Olenko yhdessäkään viestissä maininnut tekeväni lapsen yksin. EN! Miksi sitä hokea?????????

[QUOTE="aapee";29129289]Joku tekis noin. Olenko yhdessäkään viestissä maininnut tekeväni lapsen yksin. EN! Miksi sitä hokea?????????[/QUOTE]

No miksi hokea mitään? Et rakasta miestä sellaisena kuin hän on vaan haluat hänen olevan jotain muuta, siis tuota lapsiasiaa hokemalla.

[QUOTE="hmh";29129302]No miksi hokea mitään? Et rakasta miestä sellaisena kuin hän on vaan haluat hänen olevan jotain muuta, siis tuota lapsiasiaa hokemalla.[/QUOTE]

En ole hokenut. Ja samalla perusteella hän ei rakasta mua.

Joskus.

Ootko varma, että sulta on viety kaikki?

Toteuta unelmasi, mutta muista että vaakakupin toisessa päässä on mahdollisesti mies+2 muuta lasta.

[QUOTE="aapee";29129296]Joskus unelmat pitää toteuttaa.[/QUOTE]

[QUOTE="aapee";29129312]En ole hokenut. Ja samalla perusteella hän ei rakasta mua.[/QUOTE]

Aivan Eikun sukset ristiin sitten vaan.

Hiukan suhteellisuudentajua, nainen. Toki ymmärrän että tylsää se on töihin mennä. Mut jos se mies nyt kerta kaikkiaan ei jaksa niitä sikiöitä enempää niin omaa kuoppaasi kaivat tuolla ininällä, niin ja niiden "rakkaiden pikkuihmisten".

Olen työssä käynyt aktiivisesti. Mies ei elätä minua. Tukiverkko on vahva, varsinkin MINUN vanhemmat ovat hoitaneet ja olleet paljon apuna tarvittaessa ja omasta halustaan. Toisin kuin miehen vanhemmat. Ei ole kuopan kaivamista jos minä haluan lapsen ja mies ei. En ole laittamassa suksia ristiin. Mutta toiveeni esitän minäkin, jos kerran mieskin. Vaikkei tahtoni läpi menekään. Olen varmaan teidän mielestä kauhea. Mutta en ole.

Ap, keskustelitteko paljonkin lapsiluvusta ennen kuin menitte yhteen, ja päätitte perustaa perheen? Kun mun korvaan jotenkin särähtää tuo, että halusit aina "suurperheen". Ei minusta kolmekaan ole suurperhe.. Ja jos tosiaan oikeasti haluaa suuren perheen, eikö tällaiset jutut käydä läpi yhdessä, ennekö aletaan perhettä perustaa.

Minusta tämä keskustelu kotenkin kiertää kehää.. Jos ihan tosissaan miehesi ei suostu, niin sitten ei suostu. Se ei tosiaan tarkoita, etteikö ymmärtäisi tunteitasi. Jos kuitenkin on näin, että ei ymmärrä, ei anna sinun esim surra ja purkaa tuntojasi, niin sitten ongelma on enemmänkin teidän parisuhteessani ja kommunikaatiossanne, ei niinkään lapsiluvussa.

Minusta tämä keskustelu kotenkin kiertää kehää.. Jos ihan tosissaan miehesi ei suostu, niin sitten ei suostu. Se ei tosiaan tarkoita, etteikö ymmärtäisi tunteitasi. Jos kuitenkin on näin, että ei ymmärrä, ei anna sinun esim surra ja purkaa tuntojasi, niin sitten ongelma on enemmänkin teidän parisuhteessani ja kommunikaatiossanne, ei niinkään lapsiluvussa.

Täsmälleen näin, ei ap näe nyt kuin oman napansa ja tahtonsa. Mitä väliä hokea jostain tukiverkoista, ja vielä vähemmän väliä sillä että miehen vanhemmat ei ole hoitaneet lapsenlapsiaan (!!! oliko tämäkin perustelu miehen pahuudesta vai mitä ihmettä!!!).

Halua ap lapsia ihan rauhassa, ja eroa jos se on sulle tärkeämpää kuin nykyinen perhe. Sure, ja syytä miestä vasta sitten jos hän ei suostu lohduttamaan. Mutta älä jää, ihan itsesi tähden, kiertämään limboa "haluan lapsen - mies ei suostu - mies on paska - en halua erotakaan - haluan lapsen - mies ei ....". Eihän tuosta ole mitään ulospääsyä jos sä et halua tehdä muutosta (joko luopua unelmasta tai erota), etkä edes halua kertoa miehelle että haluat asiaa vielä käsitellä!!!

Onko tullut muutes mieleen että ehkä mies ei nimenomaan halua lapsia SINUN kanssasi, vaikutat melko marttyyrilta ja sellaiset ovat aina hankalia elinkumppaneita...

Ap, keskustelitteko paljonkin lapsiluvusta ennen kuin menitte yhteen, ja päätitte perustaa perheen? Kun mun korvaan jotenkin särähtää tuo, että halusit aina "suurperheen". Ei minusta kolmekaan ole suurperhe.. Ja jos tosiaan oikeasti haluaa suuren perheen, eikö tällaiset jutut käydä läpi yhdessä, ennekö aletaan perhettä perustaa.

Halusin 3, miehelle riitti 2. En oo sit viittiny painostaa. Eihän t'ässä päästäkään suuntaan eikä toiseen eikä ratkaisua tule mun mieleen. Puranpa tuntojani.

Täsmälleen näin, ei ap näe nyt kuin oman napansa ja tahtonsa. Mitä väliä hokea jostain tukiverkoista, ja vielä vähemmän väliä sillä että miehen vanhemmat ei ole hoitaneet lapsenlapsiaan (!!! oliko tämäkin perustelu miehen pahuudesta vai mitä ihmettä!!!).

Halua ap lapsia ihan rauhassa, ja eroa jos se on sulle tärkeämpää kuin nykyinen perhe. Sure, ja syytä miestä vasta sitten jos hän ei suostu lohduttamaan. Mutta älä jää, ihan itsesi tähden, kiertämään limboa "haluan lapsen - mies ei suostu - mies on paska - en halua erotakaan - haluan lapsen - mies ei ....". Eihän tuosta ole mitään ulospääsyä jos sä et halua tehdä muutosta (joko luopua unelmasta tai erota), etkä edes halua kertoa miehelle että haluat asiaa vielä käsitellä!!!

Onko tullut muutes mieleen että ehkä mies ei nimenomaan halua lapsia SINUN kanssasi, vaikutat melko marttyyrilta ja sellaiset ovat aina hankalia elinkumppaneita...

Juu voi olla ettei halua juuri minun kanssa.

Niin eikä edes miehen pidä naista erityisesti lohdutella ainakaan vuosien päästä tai jos asiaa on jo aiemmin puitu. Sellainen kuulostaisi suhteelta lapsen kanssa.
Toki hetken aikaa pitää ymmärtää toisen surua.

[QUOTE="aapee";29129418]Halusin 3, miehelle riitti 2. En oo sit viittiny painostaa. Eihän t'ässä päästäkään suuntaan eikä toiseen eikä ratkaisua tule mun mieleen. Puranpa tuntojani.[/QUOTE]

Kannattaisko nähdä se mitä sinulla jo on, eikä vain helliä sitä, minä olen nyt niin pahoilla mielin kun en saa tahtoani läpi-tunnetta? Paitsi jos tykkää piehtaroida itsesäälissä.
Voihan olla että sinulta puuttuu useampikin kuin yksi lapsi? On se niin väärin kun on vaan kaksi lasta.
Näen porvoolaisen pikkutytön joka polkee jalkaa suu mutrulla mä haluuu-un ettekste nää kuinka mä oon pahoittanut mieleni. :D

Et löydä ratkaisua niin kauan kun et tajua, että sun pitää taipua ja unohtaa toiveilut koska lapsia asia on yhteinen ja sen mukaan mennään kuka niitä EI HALUA. Ketään ei pidä pakottaa saattamaan maailman lapsia joista ei halua ottaa vastuuta.

[QUOTE="aapee";29129418]Halusin 3, miehelle riitti 2. En oo sit viittiny painostaa. Eihän t'ässä päästäkään suuntaan eikä toiseen eikä ratkaisua tule mun mieleen. Puranpa tuntojani.[/QUOTE]

[QUOTE="aapee";29129483]Joo, yksi lapsi puuttuu. Kyllä se näin on. Voi olla että paikkaan sillä jotain muuta. Hassua vaan että kolmatta ei saisi haluta. Ihan kuin se olisi rikos.[/QUOTE]

Lisää porvoon aksenttia keskusteluun. :D

Yhteistyössä