A
Adoptioäiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Adoptioäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta entä jos se synnyttäisikin sen, ja se otettaisiin pois, niin enhän minä sitä vauvaa enää näkisi.. ja kuitenkin hänen tätinsä olisin=(
voithan tietty adoptiota hakee..tai jotain..kysyä ainaskin sossusta neuvoa.
parempi se kuitenkin jossain muualla olisi vaikket sinä sitä itse näkisikään ?
joo, mutta eikös adobtiossa ole aika kovat vaatimukset.. ja minä niitä tuskin täytän, kun avoliitossa asun.. ja eikös vaatimuksena ole, että pitää olla useampi vuosi naimisissa?
Periaatteessahan adoptiovanhemmilta vaaditaan 25 vuoden ikä molemmilta sekä avioliitto. Myös adoptioneuvonta tulee käydä läpi. En ole kuullut tuollaisesta PahaSilmän kertomasta esimerkistä, että vauvan voisi antaa kelle haluaa, käsittääkseni sosiaaliviranomaiset päättävät aina, minne lapsi sijoitetaan, mutta biologisen äidin toiveita kyllä kuullaan.
tuskimpa tommosessa tapauksessa bio äidin juttuja kuunnellaan. Mutta ainaskin vanhempien lasten kohdalla lapsi voidaan sijoittaa(kuten sijaisperhe)bio sukulaisten hoiviin. Oisko tämmöinen mahdollista? kenties..
tai sitten ei..koska pienestä kyse joka ei tunne/tiedä sukulaisiaan
Joo, kyllä, tulikin mieleeni, että sijoitustapauksissa taidetaan käydä sukulaiset ennen ulkopuolisia perheitä läpi, josko heistä löytyisi sopivaa perhettä... sijaisperheistäkin kun on kova pula. En tosin ole ihan varma, mutta sellainen tuntuma mulla on.