no nyt mä tiedän miltä tuntuu anopin jatkuva neuvominen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ei saa antaa koiran tulla noin lähelle vauvaa

anna sille tissiä

se on varmaan väsynyt, pistä päiväunille

pitäiskö sille kuitenkin antaa tätä pulloa eikä tota tuttia

ei se varmaan halua enään nukkua, tuo se sisälle.. tuo se sisälle... tuo se sisälle

vaippa täytyy vaihtaa

vaihdetaan se vaippa yläkerrassa

ei se varmaan halua tuota äidinmaitoa pullosta, jos kokeillaan korviketta. minä vaihdan tähän sen korvikkeen

ei sille koiralle saa syöttää niin paljon ruokaa

koira laihikselle

jnejnejne.. tässäkin vain osa tämän päivän saldosta ja kyse on kuitenkin MEIDÄN koirasta ja MEIDÄN vauvasta... ei anopin. Itsekin olin jo kireä kuin viulunkieli ja vauvakin oli ihan sekaisin kaikesta häsläämisestä ja hysterisoinnista.

Otan osaa. Vaikka tuo anoppisi tyyli ei kuulosta kovin pahaa tarkoittavalta, niin alkaahan se varmasti jossain vaiheessa rasittaa. Oma anoppini ei neuvo koskaan. Ilahtuu kyllä, jos jotain kysyn.

[QUOTE="vieras";27459922]Anopilla on kokemusta.[/QUOTE]

Nojoo, yhden lapsen verran.

Mutta kyllä minäkin lapseni tunnen, vähän pistää ärsyttämään kun tiedän että esim. johonkin itkuun auttaa vaan tietty juttu, eikä sekään tehoa nanosekunnissa, niin toinen hötkyy siinä vieressä tuputtaen sitä sun tätä.

[QUOTE="vieras";27459953]paitsi meillä se on mutsi, ei anoppi, joka neuvoo jatkuvasti... Anoppi on ihanan tervejärkinen ihminen.[/QUOTE]

Nojoo, meillä on toisinpäin, oma äitini ei ole ollenkaan tuollainen vaan tyyni kuin viilipytty eikä ole koko aikaa puuttumassa.

Mun anoppi leikkii jatkuvasti neuvolantätiä, eli neuvoo. Hänellä kun on neljä lasta ja ollut päiväkodissa töissä. KRAAH! Tänään just tuli noottia, kun taapero kiipeili, "sen aukileen takia täytyy sitten olla varovainen, teidän pitää vahtia" Aijaa??!! Hoitoon jättämisestä: "sitten pitää tehdä niin, että ensin käy äidin kanssa totuttelemassa kolme tuntia, ja seuraavana päivänä on vähän aikaa yksin, kolmantena päivänä jne jne jne.."

Yhteistyössä