N
ninuliinuli
Vieras
Oltiin kaupassa ja esikoinen 2v. näki romani-naisen hameessaan ja huusi : kato äiti, prinsessa! Nainen sanoi että kaikilla nimillä häntä on kutsuttu, mutta ei koskaan prinsessaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Meillä näitä piisaa...
Tää ei kyllä ole noloa, kun oltiin ihan perhepiirissä (mun vanhemmillani).
Parivuotiaana esikoinen kysyi multa suihkussa, että mitä karvaa mun jalkovälissä on.. Sanoin, että se on pimppi (ja selitin, että kaikilla tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli). No, tästä viikko eteenpäin oltiin mun vanhemmillani ja pojan eno haukotteli ja venytteli käsiään ylöspäin niin, että kainalokarvat näkyivät. Esikoinen tuli hätääntyneenä nyppimään mun hihasta ja sanoi "Äiti, äiti...enolla on pimppi kainalossa!"
![]()
![]()
en tiedä..mutta mä olen lukenut tämän samaisen jutun lehdestä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Meillä näitä piisaa...
Parivuotiaana esikoinen kysyi multa suihkussa, että mitä karvaa mun jalkovälissä on.. Sanoin, että se on pimppi (ja selitin, että kaikilla tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli). No, tästä viikko eteenpäin oltiin mun vanhemmillani ja pojan eno haukotteli ja venytteli käsiään ylöspäin niin, että kainalokarvat näkyivät. Esikoinen tuli hätääntyneenä nyppimään mun hihasta ja sanoi "Äiti, äiti...enolla on pimppi kainalossa!"
![]()
![]()
Et välttis okkaan, jos muistat jostain lukenees niin oisko estu aiemmin vastaavaan kyselyyn kertonu tään saman jutun..?
Mie ainaki muistan tän nimenomaan täältä palstalta aiemminkin lukeneeni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Meillä näitä piisaa...
![]()
![]()
Et välttis okkaan, jos muistat jostain lukenees niin oisko estu aiemmin vastaavaan kyselyyn kertonu tään saman jutun..?
Mie ainaki muistan tän nimenomaan täältä palstalta aiemminkin lukeneeni![]()
Mäkin muistan tän aikasemmasta ketjusta, on jäänyt mieleen. Mainio!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Meillä näitä piisaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poika tokaisi kaupassa minulle; Äiti kato tuolla miehelläkin on iso maha, millonkahan niille tulee vauva (ite olin sillon raskaana)!?.
Toisella kertaa meidän samanen suurisuinen poika yhtäkkiä alkoi selittään neuvolassa terkkarille, että meidän isä se on vasta kova pieremään. Sillon tuntu, että kohta tukehdun.
Ja taas samanen poika oli äänessä ja kysyi minun kaverilta, miksi sinulla on niin iso takapuoli kun meidän äitillä on noin pieni pylly?