O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no meillä on sitte samanlaiset vauvatja mulla on 2 isompaa alle kouluikäistä tässä vielä hämmentämässä. Meillä vaavi on tissillä puolet päivästä, varmaankin siksi että on sen toisen puolen päivästä melkein syömättä (yön siis)niin tankkaa. Mulla on kantoliina ja kantoreppu kun tää ei kaikenlisäksi viihdy vaunuissa sekuntiakaan. Turha haaveilla rentouttavista vaunulenkeistä. Ehkä sit kun vaavi osaa istua niin ehkä viihtyy rattaissa paremmin.
Mä oon vaan aatellu tästä tilanteesta että tää on nyt näin ja sillä sipuli ja aika menee nopsasti ja tilanne on varmaan toinen kun alkaa istua, kontata ym. Silloin yleensä vauvat alkaa viihtyä paremmin.
mua harmittaa eniten se että kuvittelin pääseväni pitkille vaunulenkeille...kattia kanssa. vissii kaks kertaa käytetty vaunuja ja silloinki vaavi sanoi painavan vastalauseen jo kotiovella. Kantoliinassa tai manducassa se on ku ulos lähden, ei se muualla viihdy. paitsi autokaukalossa, mutta se taas ei oo hyväksi selälle.
mua harmittaa eniten se että kuvittelin pääseväni pitkille vaunulenkeille...kattia kanssa. vissii kaks kertaa käytetty vaunuja ja silloinki vaavi sanoi painavan vastalauseen jo kotiovella. Kantoliinassa tai manducassa se on ku ulos lähden, ei se muualla viihdy. paitsi autokaukalossa, mutta se taas ei oo hyväksi selälle.
Meillä oli sellaiset rattaat, joihin kaukalon sai kiinni. Graco muistaakseni.