Moikka!!
Tervetuloa Ellie mukaan!
Taas oltaisiin takasi koneen ääressä! Oon ollu kotona varmaan 20 minuuttia ja heti piti päästä aukaseen kone... Riippuvuutta? Ei ollenkaan
Vais semmosia oireita on ilmaantunut sehän on ihanaa että maha näyttää elon merkkejä!! älähän Sanni vielä luovuta, pieni vuoto ei välttämättä ole menkkoja

Ois kyllä tosi kiva jos onni potkasis meitä kaikkia yhtä aikaa!! Mulla ei ole oireita nyt ollut sen kummosempia kuin tuo mahan ""outous"" ja välissä se on vähän kipeä, mutta sekin helpottaa kun vähän kävelee tai makoilee.
Onpas harmi kun oot Annika saanu tuommosen taudin, kurkkukipu on tympeä kun ei oikeen tee mieli syödäkkään paljolti.
Mullakin Ellie on ikää se 22 vuotta, joten samaa ikäluokkaa ollaan

Yrityksen alottaminen on kyllä mukavaa puuhaa (kaikinpuolin! ), ja varsinkin sitte ku saa alkaa jännäileen tuloksia! Meillä on 3. yrityskerta menossa ja nyt ens viikolla ois jännitystä kerrakseen kun katotaan että toivottavasti ne menkat ei ala...
Minäkin testailin tuossa torstai aamuna (tiesin että ei mitään mahdollisuuksia vielä nähdä mitään, jos sielä nyt näkemistä ees on) mutta oli vaan aivan pakko kokeilla... Satuin sillon keskiviikko iltana kun pakkailin niin löytämään kaapista kaks apteekin raskaustestiä joten niitä sitten oli noiden aconeiden lisäksi muutama kappale. Olin aivan täysin unohtanu että ostin semmosiakin ku kävin tuolla naapuripaikkakunnalla... Hyvä niin!
Tänään ois suunnitelmissa elokuvailta kera karkin! Kaveri soitti kun on tullu kotona käymään opiskelun sivussa että jospa vietettäs tämmönen ihana kalori-ilta

ja sehän sopii!!
Mutta hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille!