N
Np
Vieras
Sanni
Nyt ois asunto pesty lattiasta kattoon, olipas urakka! Ei tarvi enää joulusiivoja tehdä
koko päivä menny siivoukseen, nyt pitäs vielä lähtä kans kauppaan ja keksiä jotain purtavaa. Joo mies pääsee tänään kotiin, jipii! Kylläki tais se mun ovis mennä tuossa ke-to kun nyt on ollu täys kuivakausi käynnissä... Harmi! No tietääpä sitä että kierrot pikkuhiljaa lyhenee. Keskiviikkona sillon testasin, näytti melko vahvaa viivaa mutta ei kuitenkaan tarpeeksi ja sitte torstaina unohin niin en sitte tiiä mutta eipä tässä oo kovin montaa vaihtoehtoa.. Tympäsee kyllä oikeen kunnolla kun meni nuo tärppipäivät sivu suun, se on niin tuskasen pitkä aika aina vaan oottaa....... Vaikka eihän siitä haittaakaan oo vaikka vielä varmistas 
Mikään ei oo kyllä niin tylsää kun viikonloput jos joutuu oleen yksin eikä keksi mitään tekemistä.. Mulla suurin osa kavereista asustelee muualla kun opiskelevat. Käy ne kyllä joskus viikonloppuja täällä mutta ei aina..
Saas nähä mitä tänään touhuillaan, jospa sitä jotain kivaa keksis! Pitäs saada kaikki pyykit tuolta saunasta pois kuivumasta että saadaan lauantaisauna sentään lämmittää! Oon pessy vaikka kuin monta koneelllista kun nyt tämä siivousinto iski, se on kyllä melkosen harvinaista
Ulkona kyllä kuivais nopsaa kun tuulee niin hirveesti, mutta kun sitte taas välissä sataa vettä niin ei siinä oikeen oo järkeä..
Tuleeko sun mies illaksi takasi vai onko tien päällä koko vklopun?
Munki kyllä pitää lähtä käymään tuolla suihkun alla kun on päivän touhunnu! Palaillaan!!
Nyt ois asunto pesty lattiasta kattoon, olipas urakka! Ei tarvi enää joulusiivoja tehdä
Mikään ei oo kyllä niin tylsää kun viikonloput jos joutuu oleen yksin eikä keksi mitään tekemistä.. Mulla suurin osa kavereista asustelee muualla kun opiskelevat. Käy ne kyllä joskus viikonloppuja täällä mutta ei aina..
Saas nähä mitä tänään touhuillaan, jospa sitä jotain kivaa keksis! Pitäs saada kaikki pyykit tuolta saunasta pois kuivumasta että saadaan lauantaisauna sentään lämmittää! Oon pessy vaikka kuin monta koneelllista kun nyt tämä siivousinto iski, se on kyllä melkosen harvinaista
Tuleeko sun mies illaksi takasi vai onko tien päällä koko vklopun?
Munki kyllä pitää lähtä käymään tuolla suihkun alla kun on päivän touhunnu! Palaillaan!!