Nuoria ensiyrittäjiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanni

No voi että..kantsii vielä tutkailla niitä menkkoja. Johtusko se sit tosta kierron venymisestä, että ne ois vähä erilaiset ku yleensä? Nää oon niin mutkikkaita juttuja. Kai sä voit laskee normaalin kierron mukaan. Tikuttelet sitte ku pitäs oviksen aika olla. Kai sä alotat siitä päivästä laskeen ku vuoto alko kunnolla. Olikohan perhesuunnittelun sivuilla laskuri, joka laski oviksen ja tod.näkösen menkkojen alku päivän. En muista nyt ihan tarkkaan, mutta oon käyny jossain sen laskeen viime kuussa. Joo, nokka kohti uutta yritystä vaan. Arvostaa varmaan enempi sitä raskaaksi tulemista, kun se ei ihan heti onnistu. Toivotaan että se aika koittaa pian!

No niinku jo kirjotin tonne aiempaan, niin oireita ei oo mitään. Ei menkka eikä raskaus..saas nähä kuin käy. Uskosin että menkat sieltä tulee ja varmaan neki tulee vasta torstaina tai perjantaina muutaman päivän myöhässä, niin että ehin testata ja vollottaa negaa..no joo. Ei ois enään montaa päivää. Täytyy varmaan käydä kaupas ja varautua menkkoihin. Voi toivottavasti sun kutina pitäs paikkaansa :) Tekis mieli testata, mutta.. Olis ihana kun joku plussais..ei voi olla niin plussaton ketju..Toivotaan että np tekis sen!

Mukavaa työpäivää! Tai no työiltaa! :)

Annika

Kävin tossa apteekissa hakemassa niitä vitamiinejä mitä sullakin on. Tosi kallitaa mut varmaan ihan hyviäkin. Joo kyllä mä olen siihen tulokseen tullut et menkat on ja pysyy ja raskaana en ole. No tietää lähteä juomaan pitkästä aikaa. Yritykset alkaa taas.

Mites sun tupakkalakko? Onko pysynyt.? Oltiin eilen miehen kanssa ulkona siivomassa pihaa haravoitiin ja laitettin talvi kuntoon takapiha oli tosi mukaavaa olla kerrankin kahdestaan ulkona. Oikeen kummasti piristi.:)

No mutta minä pidän sulle peukkuja et plussaat ja menkat ei ala... Ja toivotaan et Np plussaa kanssa.....

Moikkelis!

Täältä ei yhtään sen parempia uutisia kuin eilenkään.. menkat vain jatkuu mutta ei vieläkään mitään tietoakaan kivuista, vaikka kuinka yritän kuulostella.. Vuoto ollu (niin mielenkiintoista kuin se onkin!) niin enemmän sellaista ruskean tyyppistä melko klönttistä (anteeksi yksityiskohdat!)... oon jo aivan alistunu siihen ajatukseen että ei muuta kuin uutta yritystä peliin. Mites muilla?? eihän Annika vielä oo menkoista tietoa?

Minäkin sain miekkosen kotiin nyt täksi viikoksi (minkä takia myös tympäsee kun on menkat...), aateltiin tuossa samoja hommia kuin te Sanni olitte hommannu, pihan laitto talvikuntoon! Kukat on ollu kuolleena jo vaikka kuin kauan mutta en oo vaan saanu aikaseksi käyä heittään niitä pois..

Mutta tästä nyt tuli vähä lyhkänen viesti ku sauna oottelee lämpimänä. Palaillaan!

Sanni

Kai ne on ihan hyviä, ku maksaaki niin pirusti. En ookkaan ite muistanu niitä pariin päivään popsia. Lähinnä oon keskittyny tohon nicotinellin imeskelyyn. Joo, tupakkalakko on pitäny ja tulee jatkossakin pitämään. Tiukkana saa vaan olla, jos menkat alkaa, että ei tuu repsahettua pettyneenä.

Mää tykkään ihan hulluna pihatöistä..Siis just miehen kans yhessä. Kohta käydään ostaan harva ja sit mä pääsen rappaan pihaa..jee! Ulkoilu yhessä piristää tooosi paljo. Samalla voi jutella kaikkee ja sit vaikka kuumalle kaakaolle sisälle..voi ois jo viikonloppu!

Joo, no mä luulen ihan tosissaan että menkat sieltä tulee.. en uskalla enään ikinä toivoa mitään, ettei tarvi sit vollottaa. Kaikki oireet pistän mielikuvituksen piikkiin ;)

Mä oon jo suunnitellu, että mitä juon perjantaina, jos menkat alkaa.. :) Kolmen viikon raittius saa päättyä siihen sit. Mies on ihan ihmeissään ku musta on tullu niin raitis ja savuton..heh..oon kyllä itekki..myönnetään.

Np

No voi hitto..ei kai siinä auta ku ootella, että aukeeko hanat kunnolla..? Ai onks se vuoto vähän niinku tuhruilua vai runsaampaa? Aika jännä juttu..En kyl osaa sanoa tohon kauheesti mitään.

Ei oo vielä tietoa menkoista..mutta kohta ne kuitenki tulee.. Oon yrittäny hyvin valmistautua niihin, että en sit seinille hypi ku alkavat. Tulkoon perhana jos on tullakseen ( mulla taas tällanen agressiivinen linja tähän) :) .

Hyvä että sait nyt seuraa, niin ei tarvi yksin murehtia. No onhan ne suihkut keksitty..ai tosiaan, tehän menitte jo saunaan ;) Hyviä löylyjä!

Mulla kans parit kesäkukat paleltuneena penkissä..ja ne ikkunat on edelleen pesemättä :) Hitto ne taitaa jäädä ens kesään..olkoon. Sälekaihtimet kiinni, niin ei nää että kuinka likaset ne on.

Palataan astialle!

Np/Annika

Nyt on sit menkat ohi. Kesti kolme päivää tosi outoo kun niin vähän aikaa vaan. No toivotaan et kaikki oisi kunnossa ja et voi lähteä yrittään uudestaan. Eilen mua vihlas ala mahasta tosi paljon en tiiä mistä johtui. Kummallisia juttuja aina tulee mahassa. Täytyy kyllä varmaan käydä tarkistuttamssa et kaikki on kunnossa tuolla alhaalla. Oletteko te käyneet koskaan ja missä sen voi tehdä? Gynellä vai neuvolassa? Neuvolassa olen käynyt kun papatesti on otettu joku aikaa sitten...

Heips!

Minä pöllö menin ja tein testin aamulla aconin 25:lla.. Ja tulos oli haalee PLUSSA! En edes tehny ekasta pissasta.. Viiva oli toooosi haalee, mutta luulen että näin oikein. Tarkistan tuloksen huomenna uudella testillä aamupissasta. Mahaa on koko päivän särkenyt..Voi kunpa se olis plussa huomennaki. Ajattelin huomenna kokeilla aconin 10:llä, koska eihän menkat oo vielä myöhässä vaan huomenna on kp 28/28.. Oon kokopäivän ollu ihan höpö :) Pelottaa huominen, että jos se ei ookkaan enään plussa tai oon jotenki ""nähny väärin""..

Annika

Voi että hirmusesti onneksi olkoon!!! Vielä vähän näin varovasti mutta kyllä se varmasti sitä plussaa näyttää vielä huomennakin, vahvistuu vain!! :) Onpas ihanaa että positiivisia uutisia vihdoinkin! Voin kuvitella että miten on ollu hassu olo päivän, sehän on varmasti koko ajan mielessä, iiihanaa! :)

Sanni

Miten pitkään sulla on yleensä menkat kestäny..? Yli tuon 3 päivää..? Mulla eilen näytti että alkaa hiipuun mutta tänään aukes hanat uudestaa.. :( Edelleenkään ei kipua ole mutta jännästi pistelee, tukehdun kohta jos ei saa selvää vastausta tähän.. vaikka kyllähän tämä jo melko selkeä on ku menkat kerran alko mutta mun typerät aivot ei anna mahdollisuutta luovuttaa.. Tosi ihanaa että Annikalle tuli plussa! Kyllähän sitä tähän ketjuun jo tarvittiinki!
Niin en oo sen kummemmin käyny gynellä tai missään ku papan aina ottaan, kylläki yksityisellä lääkärillä mutta en usko että se sen kummempia tutkailuja teki vaan sen (inhottavan!) sisätutkimuksen pari minuuttia, ei siis mitään sen kummenpia.. Kyllähän se ois ihan mukava tietää että mikä sielä mahassa pistelee ja vihloo (vai onkohan se ihan normaalia...) välillä jos niihin ite ei keksi syytä.. jospa tässä varais joskus ajan jos ei kummempia tapahdu.

Kaivoin testin roskiksesta ja näytin miehelle. Kyllä seki näki viivan. :) Huh,huh..

Sanni

No meidän pitäjäs ei pääse ku äitiysneuvolaan tai ehkäsyneuvolaan..Ja jos ei kumpaankaan kuulu, niin sit pitää mennä tk:n puolelle terveyskeskus lääkärille eka. Sille varataan aika gynegologiseen perustutkimukseen. Sit jos on jotain erityistä mielessä, esim ne vihlomiset, niin niihin pyytää jotain tutkimusta jne.. Se lekuri voi sit laittaa jatkotutkimukseen gynelle, jos on jotain epäselvää. Aika omituista kyllä että menkat kestää vaan 3 päivää.. Voisko se sit olla tyhjennys vuoto? Onkohan testin tekeminen turhaa? Ei kai se ota jos ei annakkaan. Soita vaikka tk:n ajanvaraukseen ja kerro tilanne ja tuntemukset..samalla otat sit sen ajan.

Np

Kiitti,kiitti :) Olo tuntuu ihan uskomattomalta..Kovasti on toivottu, mutta silti yllätys..Toisaalta osasin saalaa sitä itse odottaa, vaikka en siitä muille puhunut. Mies kyllä epäili lauantaina kun märsäsin monta kertaa ihan pikku jutuista.

Auts, alavatsa kiukuttelee. Tässä kuussa kaikki alavatsatuntemukset ovat tuntuneet sijoittuvan oikealle puolelle.

kp 22/~32

ei ihan vielä pitäisi ruveta uhkailemaan menkoillakaan. Yleensä vasta aikaisintaan viikkoa ennen.

Ajoittuu muuten Viipurin reissu juuri niille päiville, jolloin menkkojen pitäisi todennäköisimmin alkaa. Pitää muistaa ottaa särkylääkkeet mukaan, eikä siltikään houkuta ajatus monen tunnin bussimatkasta vatsakramppien ja selkäsäryn kanssa. Joku neulomus ja kirja mukaan, kamera ja ehkä jos jonkin matkakokoisen pelin pikkusiskojen kanssa pelattavaksi.

Näin kirjakaupassa matkaversion trivial pursuitista. Pitäisköhän uhrata vaivaisia ropoja...

Moi!

Mitäs tänne? Mä oon vieläki ihan sekasi..Ei oikeen tahdo uskoa tota. Saanko mä vielä täällä teidän kaa hengailla, ku en taida uskaltaa odottajien puolelle..Iiiik..? Oottelen että joku perustaa kesäkuun ketjun ja sit ajattelin varata yksityiselle ultraan täs joskus lähiviikkoina. Kai sinne neuvolaanki pitää soitella? Teen sen sit vasta joskus ensviikolla. Nyt on maanantaihin 30% riski saada keskenmeno..sen jälkeen sit 10% riski..vähä pelottaa, että onnistuuko tää nyt. Ois jo maanantai :) Tässä on mun oireet:

- n. 3 päivää oviksen jälkeen alkoi alamahan satunnainen vihlonta, jota kesti n. 3 päivää.
- Äkillinen lämmön nousu, vaikka olo oli ollut aamulla ihan terve. Sitä kesti 4 päivää ja laski sit ihan yhtäkkiä. Lämpöä oli n.37 astetta. Samalla kurkkukipua (kurkku kuivas)
- Rinnat eivät tulleet araksi. (Aina ennen kuukautisia n.5 päivää kipeenä)
- Itkukohtauksia ihan tavallisista asioista. (esim. mies virnisti mun mielestä jotenki inhottavasti..sit tuli vaaan itku, ku en kestäny katella)
- Kierron lopun lähestyessä alkoi runsas valk.vuoto ja jatkuu yhä.
- Sit oli vaan itellä tunne, että nyt se on tärpänny. En esim. halunnut juoda viikonloppuisin ja tupakan poltto piti lopettaa pian. Miehelle sanoin monesti, että nyt se on tainnu tärpätä. Silti piti varoa uskomasta liikaa, ettei kukaan pidä sit ihan pönttönä, jos ne menkat alkaiski.

Ellie

Mulla oli noi alavatsa kivut oviksen jälkeen välillä vasemmalla, sit oikeella ja joskus navan kohalta iski ""salamaa"". Nyt loppu puolen kivut ollu jomotusta ja särkyä. Juurikaan ei enään vihlo, vaan kipu on laajempaa ja saattaa jatkua useita tunteja putkeen. Eilen onneksi illalla rauhottu, niin ei ollu unen kaa ongelmaa. Toi maha kipu on erilaista, kun menkka kivut. En oo ennen tällasta kipua tuntenu. Toivottavasti sulla on tärpänny :) Voih, tylsää istua bussissa kipeenä..Se vois olla ihan kiva peli matkaversionakin. Käyhän ilmoittelemassa oireista.

Kiitti Sanni! *hali* Käy kertoileen kuulumisia ku ehit.

Annika

Tottakai saat vielä täällä meidän kanssa oleskella! Piristää mukavasti omaakin oloa, jospa sitä toivoa vielä joskus olisi itelläkin :) Ootkos tehny vielä uutta testiä ja ihaillu kuin se viiva tummenee? :)

Ellie

Sehän on mukavaa lähtä reissaileen, toivotaan ettet joutuisi kärsimään menkoista sielä (tai ollenkaan!) :) Onko sulla kierto sitten heitelly että ei oo ollu niin tasasta?

Mullakin on tässä hiukkasen kiire ku kesken ruuan laiton piti tulla käymään koneella, perunat jäi kiehumaan... Mutta palailen varmaan vielä illalla!

annika

Oiiiiikeeein paaaljon onnea! Ja tsempitystä että kaikki menee hyvin. :)

Noi sun kuvailemat tunteet on just sellaset kun mulla oli sillon kun olin hetken raskaana. Mä tosin en ollenkaan osannut ajatella että olisin raskaana joten tajusin oireet vasta kun tiesin raskaudestani. Sitä vaan jotenkin on ihan erilainen olo! Onhan niitä oireettomia raskauksiakin, mutta mulla ainakin just se itkuisuus, paha olo, lämpö, vatsakivut... Ja se että viina ei vaan mennyt alas. Se tosin tuli vasta siinä vähän ennen toista raskaus kk. Vaikka hyvä niin!!

Mulla taas ovis v*ttuilee. Pitäs perjantaina suurinpiirtein tulla ja tikussa näkyy vaan haamu. Pitää vaan malttaa odottaa rikasutumista että sais lääkkeetä, jokuhan on pielessä! Tai sitten pitäs löysää tätä elämäntahtia ettei olis koko ajan stressi päällä! Mutta kuten annika sanoit, olen aika positiivisella mielellä. :) Pitää vaan uskoa siihen että joskus se vauva tulee, avustuksella tai ilman. Ja että elämässä on muutakin kun vauvan yrittäminen.

Juup, mä lähden tästä koirien kanssa lenkille. Palaillaan!

Annikalle onnittelut multakin ja joo toivon kovasti, että kaikki sujuu hyvin.

Np

Juu menkat on ian kaiken vähän heitellyt. Kerran muistan, että kierto oli vaan 27pv ja monesti menee kyllä yli kolmenkymmenen päivän. Joskus 34 asti. Kaikkein useimmin ollut siinä 31-32pv hujakoilla.

Ja oireista. Mulla on prosenttia vaille astma (eli olen muka siis terve ja normaali) ja se tarkoittaa päivittäistä yskintää. Tänään kaksi äkäistä yskähdystä sai alavatsan vihlaisemaan ihan tuntuvasti. Päivällä vasemmalta puolelta ja nyt illemmalla oikealta puolelta.

Onhan tuo yskä aiheuttanut kaikenlaista tässä kymmenen vuoden aikana, kuten esim. hikeen asti yskimistä, silmien valumista, pallealihasten kipeytymistä ja yökkäilyreaktioita, muttei kyllä koskaan alavatsakirpaisuja.

Ei, en toivo mitään. Odottelen vakaasti niitä menkkoja. Täytyy ostaa siteitäkin, ovat lopussa....

Juup me täällä nyt tultiin siihen tulokseen että otetaan tämä yrittäminen nyt vähän rauhallisemmin... meinaan että poistun vähäksi aikaa kuvioista. Oon nyt stressaillu ihan liikoja lähipäivinä, pitää saada vähän jotain muutakin mietittävää tai alkaa liikaa ahdistaan. Etsin teidät sitten taas joskus kun alkaa vähän helpottaan. Onnea kaikkien yrityksille! Ja onnenpotku myös Annikalle ja uudelle asukille, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kiitos Np! Voi mulla tulee sua ikävä :( Eti mutki jostakin, ku ilmaannut takasi. Toivottavasti oon sillon odottajien puolella :) Mä oottelen sit suaki sinne! Viiva oli tänäänkin haalea, mutta ihan selvä viiva. Toisesta reunasta oli sit tummempi. Eihän tässä vielä hätiä, ku tänäänhän menkkojen vasta ois pitäny alkaa. Tähän nähden kai aika hyvin alkanu erittyyn hormoonia. Mä oottelen sua sit tonne toiselle puolelle!

Kiitti Ellie! :)

al

Kiitos,kiitos..toivotaan :) Ei sitä vieläkään oikeen usko.. Varmaan ku ultraan pääsee, niin alkaa hahmottumaan itellekki. Joo,oli ne oireet niin erilaisia, ku yleensä on ollu näitä ""oireita"". Mitenkähän mulle kay, ku viime yönäki kahesti heräsin pisulle, niin en taho saada enään unta uudestaa..hankalaa.

Mullakin näky aluksi haamu ovistikussa. Sit se alko pikkuhiljaa vahvistuun ja oli noin neljän päivän päästä haamusta kunnollinen. Eli tuliskohan sullaki ovis vähän myöhemmin? Mulla oli päivää myöhemmin parempi mitä olin laskenu. Ja siitä kierrosta tärppäs eli nou hätä. Tahilla vaan yritätte joka päivä to-pe-la-su.. ;) Me harrastettiin sillon oviksen aikaan ke-to-pe-su x2..paras viiva oli pe. Sit sunnuntain jälkeen meni jotain 5 päivää että ei tehty mitään. Sillon oli sit niitä vatsa kipuja.

Kyllä se teille tärppää, ihan varmasti :) Tuut sit tonne odottajien puolelle mun seuraksi. Nyt sitä positiivista mieltä!

Annika

No moi!

Eihän tänne jää enää ketään täytyy varmaan itsekin lähteä pois jos ei vaikka stressasisi niin paljoo. Voi että tosi hienoo et sulla tärppäs. Mä rupeen kans tikutteleen mut en oikeen tiiä et koska varmaan viikon päästä. Kun kerto on epäselvä.
Kaikkea hyvää sulle toivottavasti nähään odottajien puolella... Joskus.......

Np
No voi ei säkin lähdet pois no kaikkea hyvää sulle. Toivottavasti vielä keskustellaan jossain vaikka odottajan puolella. Vai mitä? Onnea yrityksiin:)

Ellie

Heips.

Monesko yritysketa sulla on menossa? Mulla alkaa kolmas menkat oli mut nekin kesti kolme päivää. tosi outoo kai se johtui stresstistä. Viikon päästä pitäs alkaa tikutteleen. Oletko sä tikutellut?

Sanni hei

Ekaa kertaa vasta yritellään, joten mihinkään ovistikkujen toimintaperiaatteisiin ei ole vielä ollut intoa edes tutustua. Vaikka toisaalta en ole oikein koskaan pelkin havainnoin pystynyt ovistani tunnistamaan ja joskus epäillytkin jopa, että mahdankohan ovuloida lainkaan.

Muutenkin meillä sellainen tilanne, että tässä 3-4kk kokeillaan ja jos ei tärppää, niin lykätään yrittelyä seuraavalle loppuvuodelle. Mulla kun opintoja jäljellä vuoden verran, niin jos ei ensi kesäksi vauvaa tule, niin hoidan itselleni sen ammatin eka. Ja jos pieni tuleekin, niin joko lykkään vuodella tai sitten mennään miehen suunnitelman mukaan, jossa hän jäisi kotiin hoitamaan ja minä paahtaisin vikoja opintopisteitä plakkariin. Sitten valmistumiseni jälkeen voitaisiin vaikka vaihtaa osia ja mies pääsisi taas ansaitsemaan.

Noh, nää on nyt näitä suunnitelmia. Ei sitä voi yhtään tietää miten ne asiat sitten oikeasti menevät.

Nyt on muutaman päivän ollut vilu. En tiedä onko tää normaalia vilustelua, kun en ole edellisissä kierroissa koskaan ymmärtänyt yhdistää asioita toisiinsa. Nytkin huopa niskassa kirjoitan. Ja pää vähän kipeä. Ei kiva. Illalla pitäisi mennä vetämään yhtä pientä runopajaa ja pitäisi vielä laatia illalle runkoa. Olen aamupäivän väsännyt pillihimmeleitä ja lukenut kirjoittamisopasta.

Pikku-G(allup) vielä kaikille muutamalle, jotka tähän ketjuun vielä kirjoittelevat: Miten pitkä suhde takana ennen kuin aloitte vauvajahdin ja miten tapasitte :-)

Ellie

Me ollaan vielä tuore pari, mutta kun siltä tuntuu että loppuelämä ollaan yhdessä ja lapsi halutaan niin mikäs siinä! :) Eli ollaan oltu reilu pari vuotta yhdessä.

Kaikille

Oi ett tulee kiireinen vkl... ei pelkoa että olisi ovista tai muutakaan kun nyt on sellanen kiire päällä! :D Huomenna 14h työpäivä, sitten la aamulla lädetään sukujuhliin ja tullaan aamulla. Su sitten bäkkärikonserttiin verestämään faniaikoja! :D Maanantaina olen ihan kuollut...

Mun ovisviiva katosi kokonaan, parin haamupäivän jälkeen. :( Tässä on kyllä tullut ryypättyä kiitettävästi viime viikkoina, että voipi ihan siitäkin johtua.

Hei vaan kaikille ketjulaisille! Täällä olis yksi nuori ensiyrittäjä lisää. Ikää on 18 ja mies 21. Yritystä meil on heinäkuusta alkaen.. Mulla ikävä tilanne ku painoa kertyny aivan liikaa ja muutenki ollu rankka vuosi. Se on sit aiheuttanu sen että menkat jää aina tulematta. Tässä on nyt muutama kuukausi napsittu terolutteja ja kohta pitäs hakea lisää. Mulla on kokoajan takaraivos semmonen pelko että mitä jos mussa on jotain vikaa..:-( pitäs varmaan tilata niitä ovis tikkuja ja alkaa vähä ettiin niitä oviksia. Onko muilla ollu ongelmia menkkojen kans? Kuinka kauan yrittäneitä täällä on! Tyhmä kysymys: vaikuttaako yhdyntä asento mitenkään raskautumiseen? Paljon plussa onnea kaikille!

Sanni

No elä sääki lähe täältä.. :( Tuleehan tänne uusia!
Yrittäkää pitää ketju pystyssä..yks plussa tullu, niin nyt niitä rupee tippuun. Mä onneton vaan täälä roikun..heh.. Ens viikolla ehkä tohtis katastaa odottajien puolta..

Kaikki

Joku kyseli että kauan on ollu yritystä..Meillä kolmannesta kierrosta tärppäs. Ja luulen että asennolla on merkitystä. Meidän vakkari on nainen päällä ja sitä on pari ekaa kiertoo käytetty..Nyt viimeseen tajusin, että vois tärppipäivinä olla takaa ja lähetyssaarnaaja..Ja tulosta tuli. Luulen että se on meilläki ollu kii ajotuksesta ja asennosta.. Mulla tulee näköjään vakkariksi kello 3.30-4.30 pissa..ja sit valvon suurinpiirtein aamuun asti. Viime yönä piti alkaa syömään banaaniaki, ku oli niin mahoton nälkä ku heräs..aika hassua. Oon yrittäny syödä mahdollisimman tasaseen tahtiin ja välttämään nälkää ettei tulis pahoinvointia. Paino kyllä nousee hyvään tahtiin...huups..lenkkeilen ja nukun viikonlopun..ihanaa! :)

Ellie

No me ollaan seurusteltu kohta neljä vuotta ja ollaan kihloissa. Ostettiin kämppä kesällä rivitalo kolmio ja nyt oltas sit valmiina lapsien tekoon. Onko sulla menossa kierto missä vaiheessa? Onko jännäily viikot?

Al
Joo meillä kans tuppaa aina oleen kiire ja sit koskaan ei olla kotona samaan aikaan työt menee ristiin ja se on tosi ikävää. Sit jää yritykset välillä vähiin.:(

Si

Tervetuloa vaan remmiin. Kyllä tänne mahtuu. Meillä alkaa kolmas yrityskerta. Ostin ovistikkuja ja pitäs ruveta sit tikuttaan. Menkat on mulla ollut säännölliset mut jotenkin viime kierto meni sekasin kun menkat oli 5päivää myöhässä ja sen jälkeen tosi niukat. Luulin jo olevani raskaana mut stressi teki varmaan kepposet..... En osaa sanoa vaikuttaako asennot raskaaksi tulemiseen. Tuskin...

Annika

No yritetään pitää ketju pystyssä mut pitäs vähän olla vähemmin täällä jos ei tulisi niin paljoo stressattua... Pistä oma ketju odottajien puolelle niin löydetään sut sieltä:) Ehkä joskus...

Yhteistyössä