K
Keittiönoita
Vieras
[QUOTE="ap";27114579]Niin hoitaa, mutta musta vaan tuntuu että ihan vittuillakseen nuukailee. Mä nimittäin tiedän varsin hyvin että sillä on rahaa sivussa jakatapauksessa. Lapsille ei tartte säästää koska lapsilisät se ukko pistää sivuun. Ja vanhuuden varalle on aika isot perinnöt tulossa sen vanhemmilta, että senkin takia ihan typerää elää säästöliekillä.
Mä voin sanoo sen, että aika moni mies (varakkaampikin) olisi ollut kiinnostunut musta, joten aika noloa on se, että säästelee ylimääräistä. No vaikee selittää semmosille jokka itte eivät ole uhranneet lupaavaa uraa isommissa ja hienommissa ympyröissä. Aika monesta ei muuhun ois ollukkaan kuin äitihommiin tai johonkin perusduuniin.[/QUOTE]
Valitsit siis väärän miehen
Tosiasia on, että viihdealan hommissa, joihin ei ole olemassakaan mitään koulutusta, naisella on melkein pakko olla plan b eli mitä tehdä sitten, kun ikää tulee lisää ja on hommista out. Koitan yrittää ymmärtää sen, että joku em tilanteessa oleva laskee tulevaisuutensa miehen varaan, mutta voihan se mies kuitenkin löytää jonkun nuoremman ja silloin pitäisi kuitenkin olla plan b.
Mä voin sanoo sen, että aika moni mies (varakkaampikin) olisi ollut kiinnostunut musta, joten aika noloa on se, että säästelee ylimääräistä. No vaikee selittää semmosille jokka itte eivät ole uhranneet lupaavaa uraa isommissa ja hienommissa ympyröissä. Aika monesta ei muuhun ois ollukkaan kuin äitihommiin tai johonkin perusduuniin.[/QUOTE]
Valitsit siis väärän miehen