Nuuka ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eloise"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ap";27114579]Niin hoitaa, mutta musta vaan tuntuu että ihan vittuillakseen nuukailee. Mä nimittäin tiedän varsin hyvin että sillä on rahaa sivussa jakatapauksessa. Lapsille ei tartte säästää koska lapsilisät se ukko pistää sivuun. Ja vanhuuden varalle on aika isot perinnöt tulossa sen vanhemmilta, että senkin takia ihan typerää elää säästöliekillä.

Mä voin sanoo sen, että aika moni mies (varakkaampikin) olisi ollut kiinnostunut musta, joten aika noloa on se, että säästelee ylimääräistä. No vaikee selittää semmosille jokka itte eivät ole uhranneet lupaavaa uraa isommissa ja hienommissa ympyröissä. Aika monesta ei muuhun ois ollukkaan kuin äitihommiin tai johonkin perusduuniin.[/QUOTE]
Valitsit siis väärän miehen :) Tosiasia on, että viihdealan hommissa, joihin ei ole olemassakaan mitään koulutusta, naisella on melkein pakko olla plan b eli mitä tehdä sitten, kun ikää tulee lisää ja on hommista out. Koitan yrittää ymmärtää sen, että joku em tilanteessa oleva laskee tulevaisuutensa miehen varaan, mutta voihan se mies kuitenkin löytää jonkun nuoremman ja silloin pitäisi kuitenkin olla plan b.

Alkuperäinen kirjoittaja Pölj;27114621:
Hohhoijaa. Hanki elämä

Mä luulen, että oon nähnyt ja kokenut enemmän kuin suurin osa palstalaisista. Esim. täällä porukkaa lukee jotain Seiskaa ja juoruaa julkkiksista mut mä oon elänyt sitä elämää ja nähnyt sen sisäpiirin kannalta (enkä tarkota mitää BCÖ-luokan julkkiksia tyyliin tuksu, nykänen tms.). Enpä vaan viitti jauhaa kokemuksistani pahemmin koska harva ees uskois. Ja jos uskois saattais olla kateellinen. Oon ollut meinaan ihan kansainvälisten ulkomaisten julkkisten kanssa tekemisissä (ei todellakaan miitään d-luokan tähtiä).

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27114608:
Valitsit siis väärän miehen :) Tosiasia on, että viihdealan hommissa, joihin ei ole olemassakaan mitään koulutusta, naisella on melkein pakko olla plan b eli mitä tehdä sitten, kun ikää tulee lisää ja on hommista out. Koitan yrittää ymmärtää sen, että joku em tilanteessa oleva laskee tulevaisuutensa miehen varaan, mutta voihan se mies kuitenkin löytää jonkun nuoremman ja silloin pitäisi kuitenkin olla plan b.

No jos noin kävis niin ainakin oon hommanni hoitanu hyvin, koska ei oo avioehtoo ja ottaisin lapset. Mut jos tuntisit tilanteen niin et epäilis. Mieheni jumaloi mua.

[QUOTE="ap";27114693]No jos noin kävis niin ainakin oon hommanni hoitanu hyvin, koska ei oo avioehtoo ja ottaisin lapset. Mut jos tuntisit tilanteen niin et epäilis. Mieheni jumaloi mua.[/QUOTE]
No sittenhän sulla on asiat ihan hyvin. Jos olet tyytymätön nykyiseen tilanteeseen, niin muuta sitä.

Mitä sä sillä ylimäärääsellä rahalla tekisit?? Jos kerta 3tonnia on liian vähän kuukaudessa...

Eläisin vähän leveemmin. Ostaisin hiukan laadukkaampia kledjuja lapsille ja itselleni. Lähinnä silleen, ettei tarttis joka hiton kerta laskea kaupassa ja jättää jotkut hienot jutut ostamatta kun huomaa että on (muka) liian kallis.

Ja kyl mä sen tiedän et täs maassa on työttömii, sossupummeja, luusereita joilla rahaa ei oo sit yhtään. Mut iteppä ovat oman elämänsä sählänneet. Mä en semmoseen suostuis joten ihan turha verrata että joku köyhis pärjää 120 eurolla kuukauden syömällä makaronia. Aina löytyy köyhempii ja rikkaampia ei sitä voi verrata kuin itteensä ja lähipiiriin.

Toivon sydämestäni että ap:n kaltaiset kiittämättömät ja ahneet ämmät lentävät ennen pitkää ulos näistä liitoistaan joissa heidän suurin tavoitteensa on imeä ukolta mahdollisimman paljon fyrkkaa. Valitettavasti vain kaikki miehet eivät koskaan tule järkiinsä.

[QUOTE="vieras";27115012]Toivon sydämestäni että ap:n kaltaiset kiittämättömät ja ahneet ämmät lentävät ennen pitkää ulos näistä liitoistaan joissa heidän suurin tavoitteensa on imeä ukolta mahdollisimman paljon fyrkkaa. Valitettavasti vain kaikki miehet eivät koskaan tule järkiinsä.[/QUOTE]

Oot vaan kateellinen. Ja sorry vaan jos niin huonosti kävis, niin puolet on mun. Joten pistäsin omani myyntiin ja mulla riittäis kyllä enempi rahaa loppuelämäks kuin mitä nyt saan. Ei oo mun vika, että et oo tarpeeksi fiksu ja filmaattinen että oisit hommannut ukon joka tienaa.

Älä välitä katkerien ja kateellisten kanojen kotkotuksista. Sulla on oikee asenne. Tunnet oman arvos. Oot varmasti kuuma pakkaus, joten ei sua voi ees verrata näihin palstan surkimuksiin. Mut silti oikeesti kyl tolla rahalla jo vois elää aika leveesti... Etenkin kun saat noi velat maksettua, koska se on?

Tunnen yhden tämmösen naisen (ehkä se olet jopa sinä, no ei, koska sillä on vaan 1 lapsi). Uskomaton paskapää ja tuhlaa kaiken mitä käsiin saa. Kuvotavia ihmisiä tämmöset kun toiset joutuu joka saakelin sentin laskemaan ja jos jotain ylimäärästä kerran vuodessa on niin voi ostaa yhet halvat kengät.

on mielestäni parasiitti ja pahempi kuin yksikään työtön "luuseri", oikeastaan melkeinpä sanoisin että aloittajaa voisi verrata prostituoituun mutta se olisi loukkaus prostituoituja kohtaan.

[QUOTE="Aloittaja";27117238]on mielestäni parasiitti ja pahempi kuin yksikään työtön "luuseri", oikeastaan melkeinpä sanoisin että aloittajaa voisi verrata prostituoituun mutta se olisi loukkaus prostituoituja kohtaan.[/QUOTE]

Kateellinen olet. Mä olen kuule kasvattanut/kasvattamassa kolmee lasta. Ja olisin saanut oman uran jos olisin jättänyt lapset väliin. Oot vaan kaunainen kun joudut huomenna taas lähtemään seiskalta siihen 1600 euron nettotulot tuomaan paskaduuniin.

[QUOTE="ap";27117249]Kateellinen olet. Mä olen kuule kasvattanut/kasvattamassa kolmee lasta. Ja olisin saanut oman uran jos olisin jättänyt lapset väliin. Oot vaan kaunainen kun joudut huomenna taas lähtemään seiskalta siihen 1600 euron nettotulot tuomaan paskaduuniin.[/QUOTE]
Niin. No mullapa on se ura JA ne lapset, koska monet meistä pystyy siihenkin. Eikä edes lainaa sen uran hankinnasta. Ja mun kuukausitulot alkaa vitosella.

Hajoa niihin nuoruusvuosies gloorioihin, se sun nuoruus ei oo tulossa takasin. Ja mieti oisko kannattanu mennä naimisiin rakkaudesta eikä rahasta. Voit joko tyytyä kitiseen tossa tai tekeen jotain mistä saat omaakin rahaa.

Hahah ap, se sun nuoruutes hienoine ympyröineen on elettey ja nyt olet kolmen lapsen mutsi, jonka ukko ei anna (muka) tarpeeksi rahaa. Sä et enää kaunistu etkä nuorru, eli ei kai siinä auta muu kuin elellä noilla rahoilla, voi harmi. Sitten kun saat ne silikoonilainasi maksettua, niin onneksi tilanne hieman helpottuu!

Mikähän mahtaa olla tämä viihde,jossa ap muka ollu mukana..hmmm. Ja ap taitaa olla just näit,että raha on ihan pakko pistää haiseen samantien,ku sitä on.Ei se raha kuule tuo onnea ja sen näkee jo tästä,,yks itkee jossain palstalla ku mies on nuuka ja ei anna ap:lle tarpeeksi rahaa. Tähän on yks ja ainut vaihtoehto,lapset hoitoon ja sä hankit miestäs paremman duunin,jossa tienaat tuplaten enemmän..

Entäs ootko ikinä ajatellu,että mies saattaa turvata niillä "jemma" rahoilla teidän lasten tulevaisuuden..

ihan tiedoksi sulle, että mä "saan" verojen jälkeen 1150e kuussa, sillä maksan kaiken on kolme lasta jne. Yksin maksan kaiken, eikä tarvi nuukailla ja saan säästöönlin vielä! Ole onnellinen jos sä saat 3000e kk eikä pakollisia menoja oo ku se 800e laina,

[QUOTE="ap";27114857]Eläisin vähän leveemmin. Ostaisin hiukan laadukkaampia kledjuja lapsille ja itselleni. Lähinnä silleen, ettei tarttis joka hiton kerta laskea kaupassa ja jättää jotkut hienot jutut ostamatta kun huomaa että on (muka) liian kallis.

Ja kyl mä sen tiedän et täs maassa on työttömii, sossupummeja, luusereita joilla rahaa ei oo sit yhtään. Mut iteppä ovat oman elämänsä sählänneet. Mä en semmoseen suostuis joten ihan turha verrata että joku köyhis pärjää 120 eurolla kuukauden syömällä makaronia. Aina löytyy köyhempii ja rikkaampia ei sitä voi verrata kuin itteensä ja lähipiiriin.[/QUOTE]

no itehän säkin oot pummina kun mieheltäs rahaa saat :D ja mitä valitat?miski et valinnut uraa vaan teit lapset?ite sen valitsit.

Yhteistyössä