Nykyaika on kamalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukamaspipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mahtaa olla joskus tulevaisuudessa jännä kertoa lapsille ajasta ennen kännyköitä.. sit ne varmaan vain miettii et mutsi on ihan seniili.
Mä olen kertonut omilleni järkyttäviä tarinoita lapsuudestani ilman väritelkkaria, ilman cd-soitinta, ilman Salattuja elämiä, ilman puolentoistalitran limupulloja....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mahtaa olla joskus tulevaisuudessa jännä kertoa lapsille ajasta ennen kännyköitä.. sit ne varmaan vain miettii et mutsi on ihan seniili.
Mä olen kertonut omilleni järkyttäviä tarinoita lapsuudestani ilman väritelkkaria, ilman cd-soitinta, ilman Salattuja elämiä, ilman puolentoistalitran limupulloja....

ja ilman pyöräkypäriä ja turvavöitä ollaan vielä kertomassa niille historiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no mä puhuin nuorisolle ajasta ennen euroja , ne katto mua kun jotain muinaisjäännettä :laugh:

Kerropas niille vielä ettei videot ja ennenkaikkea tietokonekaan ole aina ollut... Tätä jaksaa meidän nuoriso ihmetellä, miten pärjäsimme ilman niitä...

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no mä puhuin nuorisolle ajasta ennen euroja , ne katto mua kun jotain muinaisjäännettä :laugh:

Kerropas niille vielä ettei videot ja ennenkaikkea tietokonekaan ole aina ollut... Tätä jaksaa meidän nuoriso ihmetellä, miten pärjäsimme ilman niitä...

ei ne varmaan edes usko että niin takapajusta on ollukkaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Mä kerroin omilleni, että suoritin lukiossa 1970-luvulla atk-kurssin, mutta ei me oppilaat saatu kuitenkaan tietokoneeseen koskea. Ja itse asiassa koululla oli vain pääte, itse huoneen kokoinen tietokone oli VTT:n tiloissa Otaniemessä. Muksut väitti, että liioittelen :D

voiku olis romanttista taas pitkästä aikaa istua pihanperän puuhyyskässä ja kattoa niiltä kahdelta tv-kanavalta jotka täällä takapajulassa näkyi niin napakymppiä =)

voiku olis romanttista taas pitkästä aikaa istua pihanperän puuhyyskässä ja kattoa niiltä kahdelta tv-kanavalta jotka täällä takapajulassa näkyi niin napakymppiä =)
Meillä ei ole vieläkään vessassa telkkaria :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä ei ole vieläkään vessassa telkkaria :ashamed:

Hyvä huomio ei meilläkään. Kiikareilla sieltä sydämen muotoisesta "ikkuna-aukosta" vois jotain näkyä.

Yhteistyössä