V
vieras
Vieras
Mahtaa olla joskus tulevaisuudessa jännä kertoa lapsille ajasta ennen kännyköitä.. sit ne varmaan vain miettii et mutsi on ihan seniili.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen kertonut omilleni järkyttäviä tarinoita lapsuudestani ilman väritelkkaria, ilman cd-soitinta, ilman Salattuja elämiä, ilman puolentoistalitran limupulloja....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mahtaa olla joskus tulevaisuudessa jännä kertoa lapsille ajasta ennen kännyköitä.. sit ne varmaan vain miettii et mutsi on ihan seniili.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no mä puhuin nuorisolle ajasta ennen euroja , ne katto mua kun jotain muinaisjäännettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen kertonut omilleni järkyttäviä tarinoita lapsuudestani ilman väritelkkaria, ilman cd-soitinta, ilman Salattuja elämiä, ilman puolentoistalitran limupulloja....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mahtaa olla joskus tulevaisuudessa jännä kertoa lapsille ajasta ennen kännyköitä.. sit ne varmaan vain miettii et mutsi on ihan seniili.
Nekin vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:ja ilman pyöräkypäriä ja turvavöitä ollaan vielä kertomassa niille historiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no mä puhuin nuorisolle ajasta ennen euroja , ne katto mua kun jotain muinaisjäännettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no mä puhuin nuorisolle ajasta ennen euroja , ne katto mua kun jotain muinaisjäännettä![]()
Kerropas niille vielä ettei videot ja ennenkaikkea tietokonekaan ole aina ollut... Tätä jaksaa meidän nuoriso ihmetellä, miten pärjäsimme ilman niitä...
Mä kerroin omilleni, että suoritin lukiossa 1970-luvulla atk-kurssin, mutta ei me oppilaat saatu kuitenkaan tietokoneeseen koskea. Ja itse asiassa koululla oli vain pääte, itse huoneen kokoinen tietokone oli VTT:n tiloissa Otaniemessä. Muksut väitti, että liioittelenAlkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kerropas niille vielä ettei videot ja ennenkaikkea tietokonekaan ole aina ollut... Tätä jaksaa meidän nuoriso ihmetellä, miten pärjäsimme ilman niitä...
Meillä ei ole vieläkään vessassa telkkaria :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiku olis romanttista taas pitkästä aikaa istua pihanperän puuhyyskässä ja kattoa niiltä kahdelta tv-kanavalta jotka täällä takapajulassa näkyi niin napakymppiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä ei ole vieläkään vessassa telkkaria :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiku olis romanttista taas pitkästä aikaa istua pihanperän puuhyyskässä ja kattoa niiltä kahdelta tv-kanavalta jotka täällä takapajulassa näkyi niin napakymppiä =)