Nyt ei enää jaksa. Hotelliin viikonlopuksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neppie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neppie

Vieras
Meillä on mun miehen kanssa alusta asti eli noin kaksi vuotta ollut aika tuulinen suhde. Tapellaan usein ja rankasti, ei tietty väkivaltaa mutta muuten ihan valtavan koettelevaa. Arki kärsii, vapaat menee usein riidellessä tai riidoista toipuessa. Riidat molempien aiheuttamia, mutta minulla pahastumisen ja riitelyn syy usein se, että pyrin kaikin keinoin osoittamaan että rakastan miestäni, mutta hän tykkää näyttää nurjaa naamaa jos esim. olen pyytänyt että hän imuroisi mutta ei huvittaisi, vaikka hän tietää että se ilahduttaisi minua paljon. Samoin vapaa-ajan vietossa hän jankuttaa omia toiveitaan niin kauan (esim. risteilemään menosta kolme viikkoa ihan koko ajan) että joudun aina taipumaan vaikka ei yhtään huvittaisi. Asioista on paljon puhuttu ja yritetty sopeutua, mutta yhtään ei tunnu helpottuvan. Rakastan silti miestä hirveän paljon, mutta nyt haluan ottaa tauon ja miettiä asioita rauhassa. Niinpä painun huomenna töiden jälkeen hotelliin ja aion NAUTTIA omasta rauhasta ja pohtia asioita, Tuntuu vaan että kotoa pakeneminen on aika äärimmäinen toimenpide ja vain askel kohti loppua. Mitä tässä enää voi?