Nyt ei meinais enää oikein jaksaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt äiti"

Vieras
Mies on töissä, töissä, töissä, tuntuu että kokoajan. Noh ei siinäkään mitään jos pitäisi vaikka ne ylityöt vapaana, mutta ei.
Olen raskaana ja yritän järjestää pojalle 2v synttäreitä hiki hatussa. Vituttaa. Mies totesi kun käytiin kaupassa "ai kaikenko ostat kaupasta valmiina, etkö sä mitään tee ite?" No en tee juuri mitään saakeli. Liitoskivut estää hyvin paljon tekemästä mitään, supistelee yms.
Viikonloppuna meidän piti siivota yhdessä ettei nyt viikolla olisi mulla niin paljon siivottavaa kun huomenna on ekat synttärit ja viikonloppuna lisää. Noh kuinkas ollakaan, 'siivotaan kohta' eli ei sitten siivottu.

No joo, kiitos että sain kiukutella. Vituttaa vaan.

Mies on muuten oikein hyvä, mutta ei vain aina tajua ettei raskaana olo vain ole kovin helppoa.

Aikalailla sama tilanne täällä, oon vasta alussa ja oksentaa saa vieläkin vähän väliä, mikään pysyny sisällä taas ja itse uhma kaitsettavana. Ja mies tekee ylitöitä. Todellakin välillä tulee kaupasta kaikki valmiina, jos ei kelpaa niin tehkööt ite-asenteella siis mennään. Saatko mistään välillä apua?Saisit levätä...

Valittaminen vaan tekee välillä vaan niiiin hyvää.

Meillä sama tilanne miehen osalta. Tekee pitkää päivää jne. Kotona ei tee kuin kerran kuussa tai kahdessa jotain.
Meillä 6 lasta ja yksin hoidan synttärit ym. Ja siihen oppii. Ja se et oman voinnin mukaan sit miettii mitä jaksaa ja mitä ei.
Kyllähän tuota väliin on poikki eikä jaksa mitään. Ja itkun kans sit saanu siivota jos esim vieraita tulossa tms. Mut onneksi on enemmän niitä parempia päiviä.

Noh minulle tämä on rankkaa, miksi taas pitäisi päteä?!

Miksi pitää uikuttaa turhasta? siellä se mies on teille tienaamassa leipää pöytään ja sä marmatat kun pitää kotihommia hoitaa. Kai sä nyt tiesit että kotona ei voi vaan maatta kun lapsia hankkii? Jos on ylivoimaista raskauden vuoksi niin jätät kekkerit pois. Ota huomioon että se mieskin on ollut töissä eikä vaan lorvimassa jossain.

Mä olen tilannut kakut valmiina ja ostanut keksiä ja torttua kaupasta siihen rinnalle. Eikä yhtään hävetä. Hävetköön ne vieraat jotka arvostelevat. Kakun tilaus ei edes ole kovin kallista ja vaikka meillä ei liikoja rahoja ole, siihen voi säästää. Onpahan ainakin hyvää. Eikä tarvitse stressata. Anoppi tietty on arvostellut mutta v'tut siitä.

[QUOTE="vieras";22942962]Miksi pitää uikuttaa turhasta? siellä se mies on teille tienaamassa leipää pöytään ja sä marmatat kun pitää kotihommia hoitaa. Kai sä nyt tiesit että kotona ei voi vaan maatta kun lapsia hankkii? Jos on ylivoimaista raskauden vuoksi niin jätät kekkerit pois. Ota huomioon että se mieskin on ollut töissä eikä vaan lorvimassa jossain.[/QUOTE]

TURHASTA????!!!Pakko kyllä tähän sanoa, että naisen "kotihommiin" kuuluu kyllä niin perkeleen paljon tekemisiä, että sen rinnalla on kyllä miesten työnteko aika pikkujuttu. Meilläkin mies tekee aika paljon töitä,mm.ei vieläkään ole tullu takas sieltä vaikka kello on jo aika paljon, mutta se kun tulee kotiin ni se lösähtää sohvalle tai menee nukkumaan. Mutta kuinka moni nainen voi tehdä saman?!Aina on jotain mitä on pakko tehdä.Meillä on siis 3,5v ja 8kk lapset, mä jos illalla ajattelen että pitäisköhän lähtee nukkumaan niin ei se vaan onnistukkaan kun huomaat että tuttipullot on pesemättä vaikka mies sano hoitavansa,tai keräät leluja lattialta tms. Eikä niitä lasten synttäreitä nyt ihan voi jättää järjestämättäkään. Ja vitutuksen purkaminen on aikas vapauttavaa että antaa ihmisten purkaa. Jos joitain rupee ärsyttää niin he ovat sitten varmaan väärässä paikassa!

Yhteistyössä