Nyt olen rakastellut kaikkien "elämäni miesten" kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo olo

Vieras
Takki tuntuu melko tyhjältä nyt.
Nuoruudenrakkauteni kanssa elin teini-iän jälkeen yhdessä kymmenisen vuotta, normi seksielämä tietenkin kuului asiaan. Hänen kanssaan vielä ollessani rakastuin tulisesti komeaan ukkomieheen, jonka kanssa aloitimme suhteen, nyt olemme naimisissa ja olemme saaneet kaksi lastakin, joita rakastan yli kaiken.

Olin kouluaikoinani ihastunut komeaan miesopettajaani, johon kaikkien meidän äiditkin olivat silloin aikoinaan ns. ihastuneet . Myöhemmin minusta tuli hänen työtoverinsa, ja nyt olen maannut hänenkin kanssaan. Hän on edelleen komea ja kääntää naisten päät, oli nuori juuri aloittanut opettaja silloin kun minä kävin peruskoulua.

Siinä oli mun elämäni miehet...? Seksi oli ekan mieheni kanssa teinistä asti harjoiteltua, ihan hyvää. Nykyisen mieheni kanssa seksi on välillä rajua, hurjaa, välillä hellää, rauhallista, aina ihanaa ja nautin hänen kanssaan siitä. Nykyisen kollegani kanssa harrastama seksi risteilyllä oli villiä ja varastettua, nautin joka hetkestä täysin, silloin.
Nyt katselin aviomiestäni kun hän peseytyi kuopuksemme kanssa ja päätin, otan avioeron. Mun on parempi elää yksin. Seksiä en halua tällä hetkellä kenenkään kanssa, mutta lasten isä ei ole ansainnut pettävää vaimoa. En vain tiedä vielä minkä syyn avioerolle ilmoitan. Mulla ei ole mitään syytä loukata miestäni kertomalla hänelle että olen pettänyt, vai pitäisikö kertoa?
Minkä muun syyn voisin sanoa?

miehesi ansaitsee kuulla totuuden. muuten pitää eroa omana syynään ja miettii mitä hän teki väärin. sinä et tiedä kuinka hän asian ottaa. voihan olla että hän ei halua erota.

En mä miehelle kertois. Omaa syyllisyyttäs vaan kaataisit toisen niskaan. Sinuna ottaisin opikseni ja lopettaisin kaikki ulkopuoliset suhteet ja jatkaisin elämää oman miehen kanssa. Itsetutkiskelua ja peiliin katsomista tarviit.

Koska olen pettänyt. Eiköhän sillon pidä itse ymmärtää lähteä litomaan loukkaamatta toista enempää.

Missä näin sanotaan? Jos miehesi ei tiedä pettämisestä, se ei loukkaa häntä. Jos et aio enää pettää, mikä tässä on ongelma? Jos sulla ei ole muuta syytä jättää miestäsi, jonka kanssa sulla on lapsia, jonka kanssa seksi on hyvää ja elämä muutenkin sujuu... en tajua. Saattaisiko kaiken takana olla luulo siitä, että sulle ja tälle opettajahoidolle voisi tulla suhde, joka olisi parempi kuin suhteesi aviomiehen kanssa? Että noin käy, on äärimmäisen epätodennäköistä.

Missä näin sanotaan? Jos miehesi ei tiedä pettämisestä, se ei loukkaa häntä. Jos et aio enää pettää, mikä tässä on ongelma? Jos sulla ei ole muuta syytä jättää miestäsi, jonka kanssa sulla on lapsia, jonka kanssa seksi on hyvää ja elämä muutenkin sujuu... en tajua. Saattaisiko kaiken takana olla luulo siitä, että sulle ja tälle opettajahoidolle voisi tulla suhde, joka olisi parempi kuin suhteesi aviomiehen kanssa? Että noin käy, on äärimmäisen epätodennäköistä.

En edes halua oikeaa suhdetta kollegani kanssa.
En vain voi katsoa miestäni edes silmiin, välttelen häntä. Ja en oikeen usko, että kertomatta voin elää hänen kanssaan. Kertomisesta seuraisi luultavasti katastrofi.
Ajattelin, että jos vain sanon etten enää rakasta häntä, me kaikki päästäisiin helpoimmalla.

En edes halua oikeaa suhdetta kollegani kanssa.
En vain voi katsoa miestäni edes silmiin, välttelen häntä. Ja en oikeen usko, että kertomatta voin elää hänen kanssaan. Kertomisesta seuraisi luultavasti katastrofi.
Ajattelin, että jos vain sanon etten enää rakasta häntä, me kaikki päästäisiin helpoimmalla.

Sulla on vaan selvästi morkkis. Sietää ollakin. Jospa olisit nyt tajunnut jotain olennaista parisuhteesta ja luottamuksesta. Unohda se opettaja ja keskitä energias omaan mieheen. Yhden pettämisen takia ei kannata rikkoa perhettä ja hyvää parisuhdetta. Vaikka se pettäminen tyhmää olikin.

Yhteistyössä