No mun mielestä kannattaa jättää se mies, ja joko jätit. sinä päätät tietysti, mutta ansaitset jotain parempaa, toi on mun mielestä anteeksiantamatonta ja sulla on elämä edessä. hän on kuitenkin isä, jos kykenee, joten asialliset välit tarvitaan. ja lasta voitko rakastaa vaikeassa tilanteessa? toivottavasti, hän tarvitsee sinua niin paljon. ja vamman kanssa voi elää hyvää elämää. vie aikaa hyväksyä tilanne. hae vertaistukea, elämän hyvät asiat löytyvät pikku hiljaa, älä ikinä menetä toivoa hetkeksikään. älä anna surujen jäädä pesimään päähän. monilla on suruja elämässä, ja ne kasvattavat ihmistä. sinun täytyy etsiä se turva johon elämässä turvaat vaikka korkeammasta voimasta, mutta sitä en halua tähän nyt sekottaa, itsellänikin ollut nuoresta iästä huolimatta kuoleman kielissä ja selviytynyt, ja luotan elämään enemmän kuin koskaan, ja olen täynnä elämänhalua. huolehdi itsestä, huolehdi pienestä rakkaasta täydellisestä lapsestasi! anna elämälle arvoa. älä katkeroidu, kiitä näistä koettelemuksista ja hetki kerrallaan eteenpäin, vielä tulee iloja.