Nyt on pakko uskaltaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa tuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa tuttu

Vieras
Tänään teen sen.. Lupaan itselleni!

Mulla olu varmaan jo puolivuotta toinen rinta kipee, sitä särkee välillä, ja vihloo aina silloin tällöin, ei tunnu patteja tmv.

Olen isorintainen ja tutkiminen on kyl vaikeetakin.

Pelottavaa, syöpähän se varmaa on..

Näitä on turha itsekseen murehtia! Nyt luuri käteen ja varaat ajan mammografiaan yksityiselle. Tai jos ei ole siihen varaa, soitat terkkulaan ja selität tilanteen. Silloin pitäisi suht nopeesti päästä lääkärille, joka kirjoittaa lähetteen mammografiaan.

Ootko imettänyt lähivuosina. Mulla teki tosi kipeeks rinnan ja luulin et on syöpä, mutta ehei vaikka imetykesen lopettamisesta oli jo yli vuosi se johtui siitä et oli joku maitotiehyt?? (muistanko oikein) tukossa. tsemppiä, kaikesta me selvitään. Eikö??

Alkuperäinen kirjoittaja Hei.:
Ootko imettänyt lähivuosina. Mulla teki tosi kipeeks rinnan ja luulin et on syöpä, mutta ehei vaikka imetykesen lopettamisesta oli jo yli vuosi se johtui siitä et oli joku maitotiehyt?? (muistanko oikein) tukossa. tsemppiä, kaikesta me selvitään. Eikö??
Imetyksen lopettamisesta n. 2 vuotta ja KYLLÄ imetys oli yhtä tuskaa, miltei koko imetys ajan rintoja särki. Ei kuitenkaan ollut rintatulehdusta vaan se karmea kipu alkoi kun rupesin syöttämään ja hellitti parin minuutin kuluttua.

Myös öisin rintoja särki.

Yhteistyössä