NYT SAA KEHUA OMAA MIESTÄÄN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OLOA TÄHÄNKIN PÄIVÄÄN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OLOA TÄHÄNKIN PÄIVÄÄN

Vieras
KERÄTÄÄNKÖ KOMMENTTEJA IHANISTA MIEHISTÄ? KERRO MISTÄ OMASSA MIEHESSÄSI PIDÄT JA MITÄ KIVAA HÄN ON SINULLE VIIMEAIKOINA TEHNYT, SANONUT TAI ANTANUT, ENTÄ MITEN HUOMIOINUT?

:)

No sillä on kyky rehellisyyteen itselleen ja se tekee tosissaan töitä korjatakseen virheensä. Viimeaikoina se huomioi muo ostamalla mule The Auton 300 km:n työmatkaa varten =)

NO! Mä oon maannu perse homeessa koko päivän ja mies soitti just ku tulee töistä et hän käy hakee lapset, käy heidän kans kaupassa ja tekee sit ruoan!!!

Kertoo joka päivä että olen just se oikea hänelle ja että ei halua elää ilman minua. On onnellinen minun kanssa, perheestämme ja kaikesta muustakin. Näitä on mukava kuulla. :)

Mies ei tarvitse itse autoa ollenkaan ja auto on minun käytössä. Nyt kovilla pakkasilla auto temppuili hirveesti ja ukko kulta korjasi pakkasessa ajopelin ajokuntoon murisematta!

Se ei oo suostunu ostamaan mulle suklaata ku on käyny kaupassa vaikka oon kinunnu. Jätti mulle lumityöt, kolas vaan sen verran että justiin pääsee autolla pihasta pois. :) :D

Meitin ukko painaa duunia päivät on pitkiä ja palkka ei nyt oo ihan kohillaan siihen nähen. Työ on raskasta ja kiitoksen sijasta tulee valitusta. Mutta sitkeesti tuo painaa. Oon niin ylpee siitä vaik välil kyl säälittää

Tulee sivullinen tekstiä ;)

Mulla on maailman paras aviomies ja ihana isä lapsillemme. Hän on minulle se oikea, tunnen sen luissa ja ytimissä. Hän on hellä ja huomaavainen, puhuu ja pussaa. On auttanut minua läpi vaikean synnytyksen jälkeisen masennuksen. Joskus kysyin häneltä eikö häntä ala jo "tympiä" kun aina vaan itken...Hänen vastaus oli että itket tai et, olet minun rakas juuri tuollaisena. Yhdessähän meidän on tämä läpi käytävä ja tämä maistuu elämältä.

Konkreettisestikin hän auttoi paljon. Minun oli pakko aloittaa synnytyksen jälkeisen komplikaation vuoksi sellainen lääkitys että en saannut imettää. Näin ollen mies päätti että minä nukun yöt ja hän syöttää vauvan ja niin teimmekin. Kaikenetuon lisäksi hän jaksoi käydä töissä. Onneksi tosin meillä on hyvin nukkuva vauva joten ei hänkään ihan äärirajoille joutunut.

Mitäs muuta? Hän on varsin komea ja lihaksikas, "oikeaa lihasta" työllä tehtyä ;), ihanat vihreät silmät löytyy. Omakotitalomme hän rakensi omin käsin, arvostan suuresti hänen kädentaitojaan ja kykyä oppi oikeastaan mitä vaan mihin asiaan tarttuu. Hän ei pelkää työtä. Hänellä on elämän arvot kohdallaan, perhe aina etusijalla...Taloudellisesti ajatteleva ihminen, ei sorru typeryyksiin.

Ei tuijota telkkaa illat pitkät, ei surfaa netissä eikä pelaa pelejä- Hän on aina läsnä, hän on niiiiiiin rakas. Olen onnellisin nainen maanpäällä. Toivon kädet ristissä että häntä ei viedä koskaan pois minulta ja lapsilta.

On todella hyvä isä. Osti pari viikkoa sitten mulle kukkia. On kotona taaperon kans nyt talven, että minä "saan" käydä töissä, ts. tyttöä ei tarvitse laittaa päiväkotiin vielä. Siivoaa päivisin. Ja ruoka on aina valmiina kun tulen töistä :heart:

Mulla on ihana ihana mies, joka ei välitä siitä, etten aina aamulla jaksakaan nousta töihin, vaikka pitäisi. Se on niin ahkera, että ihan hirvittää. Ja kuitenkin jaksaa olla mulle vielä illallakin ihana ja haluaa viettää aikaa mun kanssa, kaikista maailman ihmisistä. :heart:

Mun mies tykkää passata mua. Se hoitaa vauvaa todella paljon, osallistuu kotitöihin jopa enemmän kun minä, kehuu, halailee ja hellii :heart: On uskollinen, luotettava, rehellinen ja pistää aina perheen hyvinvoinnin etusijalle. Yksinkertaisesti paras mies, mitä maa päällään kantaa :heart:

Varastaa bensarahaa lapseni lompakosta, katselee aikuisviihdettä netistä kun en ole kotona ja jättää mun nimissä tulevat laskut maksamatta vaikka on ne luvannut hoitaa. Siinä kai ne hyvät teot.

se antoi mun nukkua aamulla pitkään vaikka oli ollut yön töissä ja valvonut jo 23 tuntia :)
se kertoo kuinka kaunis mä oon, kuinka se tykkää... laittaa ruokaa, hellii ja hemmottelee, tuo kahvia/teetä/kuumaa mehua mulle... <3
se on ylipäätään aina vaan ihana :) ja super hauska :D