Nyt saa tuo kierukka lähtee!! *turhispurku*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Hei, BJ, miten sulla ilmeni toi kumiallergia?

Lähinnä kutinana ja kirvelynä kumin käytön jälkeen (joskus jo aikana). Epäilin jo jotain tautia kun ei käynyt sellaset allergiat mielessäkään! :xmas: No, kun ei mitään löytynyt oli kynkkä sitä mieltä et on kumiallergiaa. Sitä ei kyllä ole sen kummemmin koskaan testattu vaan tultiin silloin tähän tulokseen. Voiko sitä edes testata?? :/

Hmm...näinköhän mulle vielä on paukahtanu toi kumiallergiakin??!! Mä vaan olen ajatellut olevani jotenkin herkkä saamaan alati jotain hiivatulehduksia, jotka tulevat ja menevät :ashamed: ...

Hmm...näinköhän mulle vielä on paukahtanu toi kumiallergiakin??!! Mä vaan olen ajatellut olevani jotenkin herkkä saamaan alati jotain hiivatulehduksia, jotka tulevat ja menevät :ashamed: ...

:xmas: Tämähän menee jo naurettavaksi! Täyttäkäämme siis maa omilla lapsosillamme! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
:xmas: Tämähän menee jo naurettavaksi! Täyttäkäämme siis maa omilla lapsosillamme! :laugh:

Täytyy vissii alkaa lukee raamattua.. :laugh:

Kun nyt edes omistaisi semmoisen :ashamed: :).... Vielä parempi, perustetaan ihan oma "lahkomme" :whistle"!

Kun nyt edes omistaisi semmoisen :ashamed: :).... Vielä parempi, perustetaan ihan oma "lahkomme" :whistle"!

:D "Epämääräiset ehkäisemättömät" :D

:D "Epämääräiset ehkäisemättömät" :D

:laugh: :laugh:

Jesh! Näihin tunnelmiin! Lähen pakkailemaan kamppeita et saan muutettua tän valtavaksi paisuvan pesueeni uusiin nurkkiin parin viikon päästä! ;)

Tsemppiä sulle muuttoon, se on hirveetä hommaa! Onneks on kuitenki muutto niin lähellä ettet enää ennen sitä ehdi lisääntyä.. :whistle: :D

Jesh! Näihin tunnelmiin! Lähen pakkailemaan kamppeita et saan muutettua tän valtavaksi paisuvan pesueeni uusiin nurkkiin parin viikon päästä! ;)

Tsemppiä sulle muuttoon, se on hirveetä hommaa! Onneks on kuitenki muutto niin lähellä ettet enää ennen sitä ehdi lisääntyä.. :whistle: :D

Niinhän sitä luulis........ :whistle:

Niinhän sitä luulis........ :whistle:

Vai joko on tilaukses? ;) Mä oon kerran muuttanu 7:llä kuulla raskaana, vitjat se oli ihan hirveetä hommaa. :laugh:

Näppishäriökin iski... Onkohan meitä tämmösiä "haasteellisia" tapauksia enemmänkin, vai onko tämä vain sitä harvinaisten ja jalosukuisten ominaisuutta :D?!

Maanantai -kappaleita ;) Niin se tuo mun äijäki mulle välillä naureskelee et mä oon kaikkien maanantaikappaleiden äiti.. :laugh:

Näppishäriökin iski... Onkohan meitä tämmösiä "haasteellisia" tapauksia enemmänkin, vai onko tämä vain sitä harvinaisten ja jalosukuisten ominaisuutta :D?!

No siitä jalosukusuudesta en tiedä, mutta haasteellisuus on toinen nimeni! B) Ja pakkaamisen välttely on kolmas nimeni! :kieh: Nyt mää lähen! Kiitos tytöt hyvitä nauruista! "Epämääräset ehkäisemättömät" 4ever!! :laugh:

No siitä jalosukusuudesta en tiedä, mutta haasteellisuus on toinen nimeni! B) Ja pakkaamisen välttely on kolmas nimeni! :kieh: Nyt mää lähen! Kiitos tytöt hyvitä nauruista! "Epämääräset ehkäisemättömät" 4ever!! :laugh:

We will fight!! :laugh: :laugh:

:wave:

Juuh, kits BJ lahjoituksestasi :), mahtais vain mennä edelleenkin semmoiseen jemmapaikkaan, että siitä lukemisesta ei tulis mitn ;)... Ja tsempit muuttopuuhiin, me muutettiin vuosi sitten mukuloiden kera ja vieläkin löytyy purkaamattomia laatikoita tavaroineen, jotka etsivät paikkaa :ashamed:...mikä taitaa olla kaatis :D...
Mutta mitäs me "erityisen erikoiset naiset" :), porskutellaan eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko teillä ollu kierukan poisoton jälkeen vuotoja? Sattuuko pois ottaminen? Mun kierukka saa lähöt viikon päästä :)

Mulla viimeks ku vaihdettii ni sattu poistaminen ihan törkeesti. Mutta mä en ookkaan normaali ihminen ku mulla on tuo endo :D Se vaikuttaa asiaan..

:wave: ei anneta yhdistelmäehkäisimiä kun voi mennä henki tai tulla porkkana.
minipillerit ei käy, aiheuttaa nuppivikaa.
Kierukka aiheutti jatkuvat kohtutulehdukset.
Kumien liukasteelle olen allerginen.
Epäsäännöllinen kierto ei ole ehkäisymielesssä hyvä, ei vaikka olisi ovistikut käytössä.
Joten jahka tämän -oho, mites tässä näin kävi-tapauksen saa pihalle niin sterilisaatioon tieni vie.
Ihan sama vaikka on pco ja lievä endo, se ei näköjään riitä ehkäisyksi sen jälkeen kun on päättänyt että lapsiluku on täynnä.

Minulla siis basilaarimigreeni. Hoitona panadoli ja aspiriini, sekä pimeä huone. Täsmälääkkeillä voi lähteä henki. Kyllä on kivaa olla nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Kyllä on kivaa olla nainen.

Tän oon kyllä jo moneen kertaan myös minä todennut. Mulla on kans epäsäännöllistäkin epäsäännöllisempi kierto joten eipä siinä paljon laskuoppikaan auta. Munasoluja kypsyy ja irtoilee ihan miten sattuu, niitä on joskus tutkittu.