I
IhanaValo
Vieras
Oikein paljon tsemppiä ja onnea hyvästä päätöksestä! Pysykää naiset lujana vaan! You can do it! =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkä takia se paino nousee tupakanpolton lopettamisen jälkeen?
AHHHH
Niin luin minäkin!Tee jotain mistä tykkäät! Ihan oikeesti, pidä ittes kiireisenä ni et edes ajattele sitä.
Mulla toimi ja olis toiminu pidempäänkin, mutta loppu tekeminen.
Mä pelasin pleikkaria, katoin leffoja (kyllä vaan katoinki) ja siivosin, juoksin (huusin, itkin ja potkin) kävin uimassa ja kaikkeni tein
TSEMPPIÄ!!!
Ja sit vielä:Mä luin tän hyllyn pyllyks. "pyyhi pylly ainakun menisit tupakalle, aloin katumaan lasivitriiniin ostoa, mitä iloa on pyyhkiä pyllyä jossa ei ole pölyä.."
Sori :ashamed: mä en oo heränny vielä
![]()
Muistanko Maira oikein, vai haamuilitko tuossa joku aika sitten?
Hieno ohje, jonka tuttava sai: istu käsiesi päällä.
Tsemppiä! Onnistut kyllä.
Osta joku ihana hajuvesi. Nyt et haise pahalle kun et polta![]()
Musta tupakoivat ihmiset on aina haissu pahalle, vaikka oon itekkin polttanu..Saas nähä kuinka pahalle ne nyt sit jatkossa haisee..
Mä koitan olla suurimmilta osin ilman mitään nikotiinituotteita, toki jos käyrä meinaa nousta sataan, ennemmin maiskutan sitä purkkaa sen 2min. kun alan räyhäämään..oon muutenkin melko räiskyvä persoona ja lyön pääni pantiks et ukolla palaa hihat samantien jos vaan nalkutan ja kiukuttelen..Joten itsehillintää pitää harjotella silläkin saralla..
Eiköhän tää tästä..