Nyt tulee paskaa niskaan mut satakoon sit kunnolla näin perjantain kunniaks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siihen kaukaloon vois kokeilla kädenlämpöiseen veteen laitat ruokasoodaa ja sitruunamehua (puristettu sitruunasta ettei mitään esanssia ) , annat hetken aikaa liota sen ja sit huuhtelet hyvin!

En oo sata varma että lähtee mutta moneen muuhun hajuun se on auttanut!

Toivottavasti saat lemun pois! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Mä Inhoon kissoja, naapurin kissat käy pihalla kusella ja paskalla.

Sama juttu.
Tosin eivät käy enää...

Kissat on ihan ok niin kauan ku ne ei ole omia, eikä pyöri kuseksimassa omiin nurkkiin tai naarmuttamassa auton peltejä :kieh:
Siis jossain ihan muualla kun taajamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Sama juttu.
Tosin eivät käy enää...

Kissat on ihan ok niin kauan ku ne ei ole omia, eikä pyöri kuseksimassa omiin nurkkiin tai naarmuttamassa auton peltejä :kieh:

Minusta taas on hyvä kun naapurien kissat tallustelevat meidän pihalla ja pitävät hiiret ja rotat poissa.
Naapurin hurttia taas en missään tapauksessa halua pihalleni (pääsevät karkaamaan häkistä, ja asialle ei ilmeisesti viitsitä tehdä mitään ), ei ole kiva kun on ison koiran paskat pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Sama juttu.
Tosin eivät käy enää...

Minusta taas on hyvä kun naapurien kissat tallustelevat meidän pihalla ja pitävät hiiret ja rotat poissa.
Naapurin hurttia taas en missään tapauksessa halua pihalleni (pääsevät karkaamaan häkistä, ja asialle ei ilmeisesti viitsitä tehdä mitään ), ei ole kiva kun on ison koiran paskat pihalla.

No mä en hirveesti innostunut kun naapurin kissa kävi kusella meidän lasten hiekkalaatikossa (joo, on siinä kansikin muttei sitä voi jatkuvasti kiinni pitää, muurahaiset rupee pesimään kuivaan hiekkaan, kokemusta on).

En myöskään siitä että jos auton jätti ulos esim. kaupasta tullessa niin heti joku karvapallo kiipes konepellille pitkine kynsineen :kieh:
Enkä siitä, että vein petivaatteet ulos ja kissa prkl kävi niihin kuseksimassa |O

Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
no miksi niitä kissoja ei ole pienestä opetettu sisäsiisteiksi. mulla on koko ikäni ollut kissoja ja yksikään ei ole kussut mihinkään muualle kuin sille tarkoitettuun astiaan

Tässä jutussa olikin homman nimenä se, että silloin kun nuo kissat asuivat ap:n miehen kanssa keskenään, niin mitään tuollaisia ongelmia ei ollut. Ongelmat alkoivat, kun ap koirineen ja mies kissoineen muuttivat kaikki saman katon alle. Todennäköisesti kissat siis stressaavat kovasti tilannetta (koiria ja ehkä ap:täkin), eivätkä vaan pysty sopeutumaan.

Minusta kissojen olisi parasta päästä muualle, hyvään ja rakastavaan kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tehkää kompromissi ja pistäkää sekä kissat että koirat menemään. Aivan selvää on että nuo eivät viihdy keskenään ja sitten tuli ongelmia.

Miksi yhden pitäisi luopua omista elukoistaan muttei toisen?

Miksi ihmeessä pitäisi luopua eläimistä jotka ei aiheuta ongelmia? :o

Sitäpaitsi ap:han kertoi miehen olevan myös samaa mieltä kissoita luopumisesta ja pitävän koirista. Joutuisiko hän siis jonkun reiluuden lisäksi luopumaan paitsi kissoistaan myös perheeseensä liittyneistä koirista?

Vaikkapa siksi että aloitettaisiin puhtaalta pöydältä, jottei jossain riitatilanteessa mies katkerana sano esim.: "sun ja koiries takia jouduin luopumaan kissoistani".

Miehellä riittää ilmeisesti rakkautta ap:hen, hän on valmis luopumaan omista kissoistaan, jotka hän kuitenkin alussa halusi pitää. Suhteessa se ei vain riitä että yksi joustaa ja luopuu.
Ap taas ei missään tapauksessa ole valmis luopumaan koiristaan, vaikka ongelman ydin on se että nuo elikot eivät tule toimeen samassa huushollissa.

Onpa inhottava tilanne teillä! Mulle maailman parhaimpia eläimiä on juurikin kissat ja saksanpaimenkoirat, että mä oikein eläidyin teidän tilanteeseen ja mietin täällä että miten siihen saisi ratkaisun. Tuntuu pahalta sun miehen puolesta, koska kissat on hälle varmasti yhtä rakkaat kuin koirat sulle.

Eläimille teidän tilanne on todella stressaava myös. Joskus vaan on niin, että kissa ei koskaan sopeudu. Koirat on yleensä niin uteliaita ja kuitenkin tottelevaisia että tulevat toimeen, mutta ainakin mua pelottaisi jättää keskenään kyräileviä kissoja ja koiria. Siinä voi käydä ilkeästi.

En ihan kunnolla jaksanut lukea ketjua, että mulle jäi epäselväksi mitä te olette tilanteelle yrittäneet tehdä? Toisaalta mä en edes tiedä, mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä: miten kissan saa tottumaan ja lopettamaan protestoinnin?

Mulla on sama edessä muutaman vuoden päästä, kun meillä tuo kissa jo on ja koiraa ollaan ottamassa sitten kun aika on sopiva. Saas nähdä, kuin käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tehkää kompromissi ja pistäkää sekä kissat että koirat menemään. Aivan selvää on että nuo eivät viihdy keskenään ja sitten tuli ongelmia.

Miksi yhden pitäisi luopua omista elukoistaan muttei toisen?

Miksi ihmeessä pitäisi luopua eläimistä jotka ei aiheuta ongelmia? :o

Sitäpaitsi ap:han kertoi miehen olevan myös samaa mieltä kissoita luopumisesta ja pitävän koirista. Joutuisiko hän siis jonkun reiluuden lisäksi luopumaan paitsi kissoistaan myös perheeseensä liittyneistä koirista?

Vaikkapa siksi että aloitettaisiin puhtaalta pöydältä, jottei jossain riitatilanteessa mies katkerana sano esim.: "sun ja koiries takia jouduin luopumaan kissoistani".

Miehellä riittää ilmeisesti rakkautta ap:hen, hän on valmis luopumaan omista kissoistaan, jotka hän kuitenkin alussa halusi pitää. Suhteessa se ei vain riitä että yksi joustaa ja luopuu.
Ap taas ei missään tapauksessa ole valmis luopumaan koiristaan, vaikka ongelman ydin on se että nuo elikot eivät tule toimeen samassa huushollissa.
Tuo nyt on ihan naurettavaa. :D

Suurinpiirtein samaa kuin jos perheessä olisi lapset sekä miehen että naisen aiemmista liitoista ja kun toinen lapsi tekee jotain mistä ansaitsee rangaistuksen, annetaan sama rangaistus myös toiselle että saataisiin puhdas pöytä.

Miksi ihmeessä ap:n pitäisi luopua koirista kun nämä eivät ole aiheuttaneet ongelmia? Jos tilanne olisi se että ap:n koirat käyttäytyisivät vaikka uhkaavasti vauvaa kohtaaan, pitäisikö samalla luopua myös miehen kissoita joiden aknssa ei ole ollut mitään ongelmaa.

Sitäpaitsi mieshän on jo valmis luopumaan kissoista, itsekin ymmärtää tilanteen. Miksi koko perheen, miehen myös, pitäisi tämän vuoksi luopua myös koirista?

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Silläkin uhalla et tiedän saavani paskaa niskaan niin sanon tän.MÄ VIHAAN KISSOJA!

|O

Meillä on kaksi kissaa jotka on mun mieheni.Mulla taas on kaksi sakemannia.Kumpikin halus pitää lemmikkinsä kun aikoinaan yhteen muutettiin.Mut mä en jaksa enää noita kissoja!!!! |O

Ne kusee joka paikkaan!!!Just pesin vauvan UUDEN turvakaukalon,siinä oli käsinpesu,oon sitä hinkannu ja hinkannu kun kissat kusi siihen.Mutta vieläki se tuntuu haisevan kissan kuselle.Tän tein siis eilen illalla.

Ostin myös vauvalleni Espritin hienon babysitterin.Tänään aamulla näin kun toinen kissoista istui sitterin pohjalle ja kusi siihenkin!!! |O Oon hinkannu sitä nyt sitte aamun!!

Viime viikolla toinen kissa,kävi olohuoneen nurkassa paskomassa ja kun kuulin et se raapii sielä lattiaa niin huomasin et se raapi mun hienon paneeli verhoni helman sinne paskan sekaan! |O

Joka puolelta löytyy paskaa,paskaa,paskaa ja haisee varmaan kuselta täälä!! |O Mä en jaksa noita kissoja,olisin ihan valmis viemään vaikka lopetettavaks molemmat.Ei tuntuis missään ainakaan nyt tässä mielentilassa.Mihin noita voi antaa,kuka haluaa nurkkiinsa kaks kusevaa ja paskaavaa söpöä kissaa? :snotty:

Meiltä ne lähtee! |O

hyi saatana... saat kyllä TÄYSIN mun tukeni :laugh:

Mä inhoan kissoja ja niiden kusen hajua ja olen lisäksi ihan sika-allerginen niille! No sinänsä se allergia ei haittaa, koska en ikuna ottais itselleni kissoja. Itserakkaita,
haisevia otuksia :-x

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Eiks teidän pitänyt olla vähävaraisia... Sun jutuista tulee kyllä ihan toinen kuva :ashamed:

aapeetako tarkoitat?
eix köyhillä saa olla elukoita vai mitä tuo kommetti tarkoitti?

ei mitään,unohda. Ei liity elukoihin mitenkään. Eikä pelkästään tähän ketjuun..

Haloo naiset!! Kissoista näin pitkä ketju?? Niitä on maapallo väärällään mouruamassa ja kuseksimassa,mitä ihmeen väliä jos kaksi niistä lähettää timbuktuun? Minä en kyllä alkaisi näkemään kissojen takia sitä vaivaa että kotia alkaisin etsiä. Vanhat konstit kunniaan ja nappi otsaan.

Koko ketjua en todellakaan jaksa alkaa lukea, mut aika epänormaalia käytöstä kissoilta. Kissahan on oikeasti hyvin siisti eläin ja selvä merkkihän tuo on, että kissat ei voi hyvin. Jos ei muu auta, niin pistä ne ikiuneen. Sillä siitä selviää.

Ja minua vituttaa kämäiset rakkien omistajat, jotka antavat piskiensä paskoa mihin satuu ja lapset painelee koiranpaskojen päälle! Kun eivät laiskat viitsi siivota rakkiensä jätöksiä! Jos olisi valtaa minulla, niin joka ikinen rakki saisi kuulan kalloonsa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Koko ketjua en todellakaan jaksa alkaa lukea, mut aika epänormaalia käytöstä kissoilta. Kissahan on oikeasti hyvin siisti eläin ja selvä merkkihän tuo on, että kissat ei voi hyvin. Jos ei muu auta, niin pistä ne ikiuneen. Sillä siitä selviää.

kisut voi olla vähän mustiksia jos on vauva talossa ei saa enään huomioo niinkuin ennen...kyllä jotkut kissat merkkailee joka paikan varsinkin jos ei ole leikkatuja.

Yhteistyössä