no miksi niitä kissoja ei ole pienestä opetettu sisäsiisteiksi. mulla on koko ikäni ollut kissoja ja yksikään ei ole kussut mihinkään muualle kuin sille tarkoitettuun astiaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mä Inhoon kissoja, naapurin kissat käy pihalla kusella ja paskalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mä Inhoon kissoja, naapurin kissat käy pihalla kusella ja paskalla.
Sama juttu.
Tosin eivät käy enää...
Kissat on ihan ok niin kauan ku ne ei ole omia, eikä pyöri kuseksimassa omiin nurkkiin tai naarmuttamassa auton peltejä :kieh:
Siis jossain ihan muualla kun taajamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mä Inhoon kissoja, naapurin kissat käy pihalla kusella ja paskalla.
Sama juttu.
Tosin eivät käy enää...
Kissat on ihan ok niin kauan ku ne ei ole omia, eikä pyöri kuseksimassa omiin nurkkiin tai naarmuttamassa auton peltejä :kieh:
Siis jossain ihan muualla kun taajamassa.
Minusta taas on hyvä kun naapurien kissat tallustelevat meidän pihalla ja pitävät hiiret ja rotat poissa.
Naapurin hurttia taas en missään tapauksessa halua pihalleni (pääsevät karkaamaan häkistä, ja asialle ei ilmeisesti viitsitä tehdä mitään ), ei ole kiva kun on ison koiran paskat pihalla.
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:no miksi niitä kissoja ei ole pienestä opetettu sisäsiisteiksi. mulla on koko ikäni ollut kissoja ja yksikään ei ole kussut mihinkään muualle kuin sille tarkoitettuun astiaan
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tehkää kompromissi ja pistäkää sekä kissat että koirat menemään. Aivan selvää on että nuo eivät viihdy keskenään ja sitten tuli ongelmia.
Miksi yhden pitäisi luopua omista elukoistaan muttei toisen?
Miksi ihmeessä pitäisi luopua eläimistä jotka ei aiheuta ongelmia?![]()
Sitäpaitsi ap:han kertoi miehen olevan myös samaa mieltä kissoita luopumisesta ja pitävän koirista. Joutuisiko hän siis jonkun reiluuden lisäksi luopumaan paitsi kissoistaan myös perheeseensä liittyneistä koirista?
Tuo nyt on ihan naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tehkää kompromissi ja pistäkää sekä kissat että koirat menemään. Aivan selvää on että nuo eivät viihdy keskenään ja sitten tuli ongelmia.
Miksi yhden pitäisi luopua omista elukoistaan muttei toisen?
Miksi ihmeessä pitäisi luopua eläimistä jotka ei aiheuta ongelmia?![]()
Sitäpaitsi ap:han kertoi miehen olevan myös samaa mieltä kissoita luopumisesta ja pitävän koirista. Joutuisiko hän siis jonkun reiluuden lisäksi luopumaan paitsi kissoistaan myös perheeseensä liittyneistä koirista?
Vaikkapa siksi että aloitettaisiin puhtaalta pöydältä, jottei jossain riitatilanteessa mies katkerana sano esim.: "sun ja koiries takia jouduin luopumaan kissoistani".
Miehellä riittää ilmeisesti rakkautta ap:hen, hän on valmis luopumaan omista kissoistaan, jotka hän kuitenkin alussa halusi pitää. Suhteessa se ei vain riitä että yksi joustaa ja luopuu.
Ap taas ei missään tapauksessa ole valmis luopumaan koiristaan, vaikka ongelman ydin on se että nuo elikot eivät tule toimeen samassa huushollissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Silläkin uhalla et tiedän saavani paskaa niskaan niin sanon tän.MÄ VIHAAN KISSOJA!
|O
Meillä on kaksi kissaa jotka on mun mieheni.Mulla taas on kaksi sakemannia.Kumpikin halus pitää lemmikkinsä kun aikoinaan yhteen muutettiin.Mut mä en jaksa enää noita kissoja!!!! |O
Ne kusee joka paikkaan!!!Just pesin vauvan UUDEN turvakaukalon,siinä oli käsinpesu,oon sitä hinkannu ja hinkannu kun kissat kusi siihen.Mutta vieläki se tuntuu haisevan kissan kuselle.Tän tein siis eilen illalla.
Ostin myös vauvalleni Espritin hienon babysitterin.Tänään aamulla näin kun toinen kissoista istui sitterin pohjalle ja kusi siihenkin!!! |O Oon hinkannu sitä nyt sitte aamun!!
Viime viikolla toinen kissa,kävi olohuoneen nurkassa paskomassa ja kun kuulin et se raapii sielä lattiaa niin huomasin et se raapi mun hienon paneeli verhoni helman sinne paskan sekaan! |O
Joka puolelta löytyy paskaa,paskaa,paskaa ja haisee varmaan kuselta täälä!! |O Mä en jaksa noita kissoja,olisin ihan valmis viemään vaikka lopetettavaks molemmat.Ei tuntuis missään ainakaan nyt tässä mielentilassa.Mihin noita voi antaa,kuka haluaa nurkkiinsa kaks kusevaa ja paskaavaa söpöä kissaa? :snotty:
Meiltä ne lähtee! |O
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Eiks teidän pitänyt olla vähävaraisia... Sun jutuista tulee kyllä ihan toinen kuva :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Eiks teidän pitänyt olla vähävaraisia... Sun jutuista tulee kyllä ihan toinen kuva :ashamed:
aapeetako tarkoitat?
eix köyhillä saa olla elukoita vai mitä tuo kommetti tarkoitti?
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Koko ketjua en todellakaan jaksa alkaa lukea, mut aika epänormaalia käytöstä kissoilta. Kissahan on oikeasti hyvin siisti eläin ja selvä merkkihän tuo on, että kissat ei voi hyvin. Jos ei muu auta, niin pistä ne ikiuneen. Sillä siitä selviää.