M
mm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Jumalavita sä oot ollu sitkeemä EN olis katellu 1,5 vuotta kuseskelevia ja paskovia kissoja :kieh: ja mä satun rakastamaan kissoja :heart:
Peesi tähän. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Jumalavita sä oot ollu sitkeemä EN olis katellu 1,5 vuotta kuseskelevia ja paskovia kissoja :kieh: ja mä satun rakastamaan kissoja :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja jalava:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä en voi sanoa täällä ääneen mottoani joka koskee kissoja, saat yv:nä jos haluat kätevän iskulauseen kissa-asiaan :kieh:
Annapas tulla! Jos se ei oo mitään hyvää kissoista. |O :snotty:
anna tulla kun kerta aloitit jo.
apeelle kommenttina että olis kyllä lähteny aikaa sitten meiltäkin tuollaset katit..
Tuolla on aikasemmin jo!
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
1) Luovutte koirista, jolloin kissat lopettavat reviirinsä merkkauksen.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Me luovutaan kissoista.Erilleen ei muuteta,miehän en tuota herkkuani vapaille markkinoille päästä. :heart:![]()
Kissat lähtee,sakut on hyvin opetettuja,ei tee pahojaan.Niistä ei oo mitään haittaa.
Niin pikkaisen väärä ajatusmaailma sulla.
Olivathan kissatkin ennen hyvin opetettuja! Ennen kuin ne sun koiras tuli.
Just tällä ajatusmaailmalla käy niitä vahinkoja, nähdään vaan vika muissa ja omia eläimiä pidetään koulutettuina jne..
Eläin on aina eläin ja sinäkään et tiedä vielä miten koirasi reagoivat esim. vauvan tuloon.
Ei nuo koirat ole käsittääkseni kissoja vahingoittaneet. Ja vauva nyt pissii muutenkin ympäriinsäMutta miten kissat osoittavat mieltään vauvan tullessa?
Mutta minusta kissat ovat parempia, koirat ovat niin riippuvaisia ja takertuvia.
Korjaus!Ennenkö kissat tuli tänne!ja nuo mun sakut on oikeasti hyvin koulutettuja,suojelu koulun käyneitä,niihin oon vähän pistäny rahaa että ne on niin tottelevaisia mitä ne on.
Mä en enää puolentoista vuoden miettisen jälkeen mieti mitään muuta ku haluan ne pois täältä. |O
"Nähdään vaan vika muissa"...siis siithän toi johtuu ettei ne totu koiriin ollenkaan.Mulle on ihan sama,jos mun pitää päättää kumpi lähtee,kaksi ilmaseks saatua ympäriinsä kuseskelevaa kissaa vai kaksi 1500e/kpl arvosta tottelevaa sakua niin kyllä se on noi kissat jotka täältä ulos heivaan.
No siinä arvomaailma kohdallaan =)
Hienoa! =) Rahahan tuon ratkaiseekin
Eli toisinsanoen et oo viitsiny mitään tehdä OIKEASTI sen eteen että kissat sopeutuisivat paremmin jne..
Ja nyt sitten ajat vaan kuulaa kalloon asiaa..
Juuri tälläistä älytöntä ajatusmaailmaa... =)
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
1) Luovutte koirista, jolloin kissat lopettavat reviirinsä merkkauksen.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Me luovutaan kissoista.Erilleen ei muuteta,miehän en tuota herkkuani vapaille markkinoille päästä. :heart:![]()
Kissat lähtee,sakut on hyvin opetettuja,ei tee pahojaan.Niistä ei oo mitään haittaa.
Niin pikkaisen väärä ajatusmaailma sulla.
Olivathan kissatkin ennen hyvin opetettuja! Ennen kuin ne sun koiras tuli.
Just tällä ajatusmaailmalla käy niitä vahinkoja, nähdään vaan vika muissa ja omia eläimiä pidetään koulutettuina jne..
Eläin on aina eläin ja sinäkään et tiedä vielä miten koirasi reagoivat esim. vauvan tuloon.
Ei nuo koirat ole käsittääkseni kissoja vahingoittaneet. Ja vauva nyt pissii muutenkin ympäriinsäMutta miten kissat osoittavat mieltään vauvan tullessa?
Mutta minusta kissat ovat parempia, koirat ovat niin riippuvaisia ja takertuvia.
Korjaus!Ennenkö kissat tuli tänne!ja nuo mun sakut on oikeasti hyvin koulutettuja,suojelu koulun käyneitä,niihin oon vähän pistäny rahaa että ne on niin tottelevaisia mitä ne on.
Mä en enää puolentoista vuoden miettisen jälkeen mieti mitään muuta ku haluan ne pois täältä. |O
"Nähdään vaan vika muissa"...siis siithän toi johtuu ettei ne totu koiriin ollenkaan.Mulle on ihan sama,jos mun pitää päättää kumpi lähtee,kaksi ilmaseks saatua ympäriinsä kuseskelevaa kissaa vai kaksi 1500e/kpl arvosta tottelevaa sakua niin kyllä se on noi kissat jotka täältä ulos heivaan.
No siinä arvomaailma kohdallaan =)
Hienoa! =) Rahahan tuon ratkaiseekin
Eli toisinsanoen et oo viitsiny mitään tehdä OIKEASTI sen eteen että kissat sopeutuisivat paremmin jne..
Ja nyt sitten ajat vaan kuulaa kalloon asiaa..
Juuri tälläistä älytöntä ajatusmaailmaa... =)
No voi jumalauta sentään. Siellä taas joku puunhalaaja risuparta piipittää!! JOS oisit ite luutunnu yli vuoden kissankusia ja paskoja huushollistas,niin veikkaan että satavarmasti harkitsisit jo niistä luopumista. Tavalla tai toisella.
Ei ap oo missän aiheessa ilmottanu lähtevänsä hakeen haulikkoo ja lahtaavansa katteja. Että koittakaa ny helevetti asettua joskus ihan toisen IHMISEN asemaan!! Ja asiahan on niin, että eläin on eläin. Ja jos sille ei uutta kotia löydy, ja omistaja silti haluaa siitä luopua,niin kyllä se nukuttaminen in sitten se oikea vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Ja lisäys vielä, että se on ihan sama kuinka monta vuotta niitä kusia luuttuaa jos ei järki jo sano että siihen on joku syy kun kissat eivät ole aikaisemmin oleet sellaisia niin ei voi mitään!!
Ei se lopu pelkällä luuttuamisella jos ei tiedä minkä takia ne sitä tekevät. Jos ei syy selviä niin sitten eteenpäin, ei mitään järkeä tuossa.
Alkuperäinen kirjoittaja mn:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Ja lisäys vielä, että se on ihan sama kuinka monta vuotta niitä kusia luuttuaa jos ei järki jo sano että siihen on joku syy kun kissat eivät ole aikaisemmin oleet sellaisia niin ei voi mitään!!
Ei se lopu pelkällä luuttuamisella jos ei tiedä minkä takia ne sitä tekevät. Jos ei syy selviä niin sitten eteenpäin, ei mitään järkeä tuossa.
No voi hellanduudelis ja viikviikviik..Käänsit sit hienosti kelkkas tos yhessä vaiheessa *lol*
Alkuperäinen kirjoittaja ...:entäs jos miehes vaatis sua luopuun koiristas , olisikko valmis siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Alkuperäinen kirjoittaja ...:entäs jos miehes vaatis sua luopuun koiristas , olisikko valmis siihen?
Mieshän jo oli samoilla linjoilla, että kusiaiset lähtee. Ei kyllä tarviis munkaan kauaa miettiä tuossa tilanteessa kummat elikot lähtis !! joka tapauksessa ne kissat saattaais kussa vaikkei koiria olisikaan. Jo kissojen hyvivointia ajatellen on parempi, että ne lähtee, ne juuri jotka ongelmaa aiheuttaa !! Ihmiset vaan täällä haluaa olla ilkeitä kun ne on MIEHEN kissoja eikä AP:n, että voi suututtaa......murrrrrrrrr
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tehkää kompromissi ja pistäkää sekä kissat että koirat menemään. Aivan selvää on että nuo eivät viihdy keskenään ja sitten tuli ongelmia.
Miksi yhden pitäisi luopua omista elukoistaan muttei toisen?