K Kutistunut Vieras 29.05.2009 #1 Mä suljen kohta koneen, ja vietän viikonlopun ilman nettiä. Tuleekohan mulle viekkareita Olkaa kiltisti :xmas:
Mä suljen kohta koneen, ja vietän viikonlopun ilman nettiä. Tuleekohan mulle viekkareita Olkaa kiltisti :xmas: