Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oikeastaan nimenomaan päin vastoin,joskushan kihlaparin lapsetkin on jo ikäänkuin rinnastettu aviolapsiin,kihlaus on ollut ihan virallinen sopimus.Nykyään sillä ei ole mitään lainvoimaa yms,vain se lupausmerkitys.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kihlaus ei ole nykyään enää mikään lupaus avioliitosta.Ehkä nykyään kihlausta voisi verrata avioliittoon.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Minulle ja myös mun miehelleni naimisiin meno on osoitus meidän keskinäisestä rakkaudesta,me haluttiin sitoutua myös silläkin tavalla toisiimme.Ei meillä olisi yhteisiä lapsia ja talolainaa ilman lainvoimaa myös suhteelle
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Minulle ja myös mun miehelleni naimisiin meno on osoitus meidän keskinäisestä rakkaudesta,me haluttiin sitoutua myös silläkin tavalla toisiimme.Ei meillä olisi yhteisiä lapsia ja talolainaa ilman lainvoimaa myös suhteelle
Sori vaan mut halusin puuttua tähän kuitenkin.
Siis ajatteletko niin että jos ei ole naimissa, se ei ole osoitus keskinäisestä rakkaudesta? Että esim. meidän lapset ja yhteinen talolaina ei ole "lainvoimainen" näin?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Niin se on se 7vrk mikä laissa lukee. Mut me on sovittu että ilmotetaan niin hyvissä ajoin että ehditään =) Eli tiedossa on.
Tai pistää ukon pakastimeen viikoksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Minulle ja myös mun miehelleni naimisiin meno on osoitus meidän keskinäisestä rakkaudesta,me haluttiin sitoutua myös silläkin tavalla toisiimme.Ei meillä olisi yhteisiä lapsia ja talolainaa ilman lainvoimaa myös suhteelle
Sori vaan mut halusin puuttua tähän kuitenkin.
Siis ajatteletko niin että jos ei ole naimissa, se ei ole osoitus keskinäisestä rakkaudesta? Että esim. meidän lapset ja yhteinen talolaina ei ole "lainvoimainen" näin?
En,minä sanoin,että meille se on sen osoitus.Jokainen pariskunta varmaankin päättää sen omalla tahollaan,kommentoin siihen häähumuvastaukseen.
Toki toki ja jokainenhan määrittelee sen mitä se onnellinen parisuhde sisältää.Tämä taitaa olla se ainut asia jossa olen ns vanhanaikainen,mutta mulle se on todella tärkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Ok. Ymmärrän että toisille se on tärkeää. Kaikki varmaan kuitenkin on sitä mieltä että onnellinen parisuhde on tärkeintä, oli siinä sitten se "lainvoima" tahi ei.