P
provo tai ei
Vieras
Aika huono aloitus, kun tuossa ei selviä miksi kukaan sukulainen ei saa hoitaa lasta tai viettää aikaa hänen kanssaan. Oli syy mikä tahansa, aloittajan suhtautuminen hyvää tarkoittaviin ihmisiin on sen verran ikävää, että jotakin kaunaa/ihmissuhdetaidottomuutta/kontrollifriikkiyttä täytyy ihmisellä olla.
Minäkin päätin, että hoidamme lapsemme itse ja rasitamme mahdollisimman vähän isovanhempia, joilla on hoitopalvelujen pyytäjiä ihan tarpeeksi ennestään. Pyydämme kyllä isovanhempia kylään ja välillä menemme heille, että saavat olla lapsen kanssa. Sitten vain pyydämme lapselle hoitoa, jos meillä on jotain oikeasti pakollisia menoja, joihin lasta ei voi ottaa. Yhteistä aikaa saamme iltaisin, koska meillä on hyväuninen lapsi.
Minäkin päätin, että hoidamme lapsemme itse ja rasitamme mahdollisimman vähän isovanhempia, joilla on hoitopalvelujen pyytäjiä ihan tarpeeksi ennestään. Pyydämme kyllä isovanhempia kylään ja välillä menemme heille, että saavat olla lapsen kanssa. Sitten vain pyydämme lapselle hoitoa, jos meillä on jotain oikeasti pakollisia menoja, joihin lasta ei voi ottaa. Yhteistä aikaa saamme iltaisin, koska meillä on hyväuninen lapsi.