A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Siitä se pettäminen lähtee, onneks olkoon vaanLapsikin pääsee syntymään ihanaan rehelliseen ympäristöön, siitä on hyvä lähteä :heart:
Onko sinua joskus petetty?
Minua on, ja suhtautumiseni on ollut juuri noin kitkerää kuin sinulla.
Olen kokenut suhteessani kovia, ja nyt minua houkutta ajatus, että olisiko tämä mies johon olen ihastunut, se oikeampi kuin oma mieheni.
Tarkoitukseni ei ole lähteä pettämään, vaan ennemminkin tutustua tähän mieheen, ilman mitään fyysistä läheisyyttä.
Hänen seurassaan on vain niin rauhallinen ja hyvä olla.
En ole tuntenut näin koskaan ennen´.
Ei, ainakaan tietääkseni. Mutta siltikin en voi kuin halveksia ihmisiä jotka niin tekevät. Asia kerrallaan, jos homma ei oman ukon kanssa toimi, niin tee asialle jotain, ota vaikka ero, ennen ku alat toisen kanssa vehtaamaan.
No näin, nimenomaan! Mä halveksun niitä munattomia ihmisiä jotka ei osaa edellistä suhdetta rehellisesti lopettaa ennen kuin alottavat seuraavaa.
...ja jos vielä kerran (ja víimeisen kerran myöskin) toistaisin, että en ajatellut aloittaa uutta suhdetta, vaan tutustua toiseen ihmiseen, siihen mitä hänen korvien välissä liikkuu. En fyysiseen puoleen.