Olen aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siitä se pettäminen lähtee, onneks olkoon vaan :) Lapsikin pääsee syntymään ihanaan rehelliseen ympäristöön, siitä on hyvä lähteä :heart:

Onko sinua joskus petetty?
Minua on, ja suhtautumiseni on ollut juuri noin kitkerää kuin sinulla.

Olen kokenut suhteessani kovia, ja nyt minua houkutta ajatus, että olisiko tämä mies johon olen ihastunut, se oikeampi kuin oma mieheni.

Tarkoitukseni ei ole lähteä pettämään, vaan ennemminkin tutustua tähän mieheen, ilman mitään fyysistä läheisyyttä.
Hänen seurassaan on vain niin rauhallinen ja hyvä olla.
En ole tuntenut näin koskaan ennen´.

Ei, ainakaan tietääkseni. Mutta siltikin en voi kuin halveksia ihmisiä jotka niin tekevät. Asia kerrallaan, jos homma ei oman ukon kanssa toimi, niin tee asialle jotain, ota vaikka ero, ennen ku alat toisen kanssa vehtaamaan.

No näin, nimenomaan! Mä halveksun niitä munattomia ihmisiä jotka ei osaa edellistä suhdetta rehellisesti lopettaa ennen kuin alottavat seuraavaa.

...ja jos vielä kerran (ja víimeisen kerran myöskin) toistaisin, että en ajatellut aloittaa uutta suhdetta, vaan tutustua toiseen ihmiseen, siihen mitä hänen korvien välissä liikkuu. En fyysiseen puoleen.

...ja jos vielä kerran (ja víimeisen kerran myöskin) toistaisin, että en ajatellut aloittaa uutta suhdetta, vaan tutustua toiseen ihmiseen, siihen mitä hänen korvien välissä liikkuu. En fyysiseen puoleen.

MIKSI sitten otsikoit aloituksesi "Olen aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan..." jos tarkoituksesi ei ole pettää, vaan ihan kaveritasolla tutustua toiseen ihmiseen (mikä on mun mielestä ihan jokapäiväiseen elämään kuuluva asia, että tutustutaan ja ystävystytään)? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Hormonit...

Mä ihan niinku jättäisin tutustumatta paremmin ko. mieheen ja keskittyisin kasvavaan vatsaani & perheeseeni.
Peesi. Kyllä ihastua voi, mutta aikuinen ihminen pystyy kyllä kontrolloimaan omia tekojaan. Jos omaa parisuhdettaan ja kumppaniaan kunnioittaa yhtään, niin silloin otetaan etäisyyttä siihen ihastukseen ja keskitytään omaan puolisoon. Ei lähdetä leikkimään tulella tai pelailemaan mitään pelejä.

Jos sä haluat katsoa miten kemiat sen ihastuksen kanssa kohtaa, niin jätä se miehesi ensin. Sitä vauvaakin olis ehkä ihan kiva miettiä tuossa tilanteessa.

MIKSI sitten otsikoit aloituksesi "Olen aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan..." jos tarkoituksesi ei ole pettää, vaan ihan kaveritasolla tutustua toiseen ihmiseen (mikä on mun mielestä ihan jokapäiväiseen elämään kuuluva asia, että tutustutaan ja ystävystytään)? :whistle:

Siksi kai, että tunnen pettäväni miestäni kuitenkin kun ajattelen toista miestä näin...
En huomannutkaan ristiriitaa otsikossa ja kirjoituksissani.

Hei, tiedätkös että rakastaminen on tahdon asia, se ei aina ole todellakaan tunteista kiinni.
On varmasti vaikeata kun tunteet jylläävät, mutta tiedätkös, että ihastumisen tunteet kuolevat hyvin nopeasti kun niitä ei ruoki. Ei ruoho ole vihreämpää aidan tuolla puolen.
Sinun pitää vastustaa kiusausta ja olla ajattelematta tätä ihastustasi, ruokit tätä ihastumista muunmuassa ja ennenkaikkea näiden haavekuvien ja unelmien ja ajatusten myötä. Ala satsasta ajatuksissasi omaa miestäsi ja lapsiasi, ryhdy ajattelemaan ihania asioita miehestäsi.

Ihastumisen tunteesi on varmastikkin hyvin voimakas, joten se tarvitsee myös erittäin kovat toimenpiteet että tunne kuolisi ja ihastuisit uudelleen mieheesi!!
Et kertakaikkiaan enää SAA pitää minkäänlaista yhteyttä tähän ihastumisen kohteeseesi, lähetät tekstarin tälle miehelle ja sanot että et halua enää kuulla hänestä yhtään mitään, oma mies on sinulle kuitenkin sen oma mies, kaikki kaikessa ja oma perhe. Et saa enää vastata hänen puheluihin, tekstareihin, et sähköpostiviesteihin et mihinkään mitenkään. Et myöskään saa nähdä häntä enää, vaan vältät häntä niin kauan kuin vain on ikinä mahdollista, niin kauan kunnes koet että ihastumisen tunteesi ovat kuolleet. Ihastumisen tunteita et saa missään tapauksessa ruokkia ajatusmaailmassa, siitä se KAIKKI pettäminen alkaa ja se on todellakin sen vuoksi vaarallista, kun sitä nimenomaan RUOKIT sitä tunnetta ajatuksissasi!!!!

Samalla tavalla olit kerran ihastunut omaan miheesikin, kuin tähän uuteenkin mieheen -sala rakkaaseesi, joten mitä eroa?!! saman pettämis - ihastumis jutun voit tehdä aivan hyvin tälle uudellekkin miehellesi, kun arki astuu kuvioon mukaan ja tulee riitatilanteita yms. ei parisuhde ole koskaan ollut HELPPOA ei kenelläkään täälllä, joten unelmaparia ei ole olemassakaan!!!!

Et laita nyt ittes ruotuun ja pelasta liittosi ja anna lapsillesi eheä liitto. Erosta kärsiviä osapuolia on aivan hirvittävät määrät ja lapsesikaan eivät voisi IKINÄ PÄIVÄNÄ arvostaa sinua ja kunnioittaa sinua, sen vuoksi mitä olet tehnyt ja tuhonut HEIDÄN elämänsä!!!!!

TÄSSÄ EI OLE KYSE SINUSTA, EI OLE KYSE VAIN TEISTÄ. ON TÄSSÄ MUITAKIN OSAPUOLIA.
Nykyajan ihminen ei osaa ajatella muutakuin että minä minä MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ ja minut minulle ja minua!! niin sinä ajattelet, ja olet sokea kun toljottelet vain omaa napaasi.
Siitä on rakkaus kaukana, ajatellen myös lapsiakin..

nykyinen ihastumisesi kohdekkin on KERRAN PALAVAN PALAVASTI rakastunut ja ihastunut korviansa ja sydän juuriansa myöten tämän hetkiseen puolisoonsa, ihan niinkuin luultavasti sinuunkin tällä hetkellä, eli mitä eroa sillä on ?! ei kerrassaan mitään!!!!
ihan hyvin hän voi tehdä myös sinulle samoin kun hän teki tälle nykyisellekkin puolisollensa..ihastua toiseen naiseen taas kun arki on tullut kuvioihin....!!!!
johonkin ihanaan barbien näköiseen naiseen..niitähän riittää......!!!!

Siksi kai, että tunnen pettäväni miestäni kuitenkin kun ajattelen toista miestä näin...
En huomannutkaan ristiriitaa otsikossa ja kirjoituksissani.

Ja silti haluat tutustua tähän toiseen, tunnet vetoa...

Oikeesti; leikit tulella :|

Siitä se pettäminen lähtee, onneks olkoon vaan :) Lapsikin pääsee syntymään ihanaan rehelliseen ympäristöön, siitä on hyvä lähteä :heart:

Olen kokenut suhteessani kovia, ja nyt minua houkutta ajatus, että olisiko tämä mies johon olen ihastunut, se oikeampi kuin oma mieheni.

Tarkoitukseni ei ole lähteä pettämään, vaan ennemminkin tutustua tähän mieheen, ilman mitään fyysistä läheisyyttä.

Mulle kävi noin. Tosin en ollut raskaana. Mutta mieheni pettänyt myös ja muutenkin suhteessa monet asiat rempallaan enkä enää kokenut rakastavani miestäni. En etsinyt ketään, mutta yhtäkkiä pam - rakastuin. Yritimme pitää sen ihan ystävyytenä, mutta vetovoima oli liian kova ja tunteet ennenkokemattoman kovia. Lopulta teimme ratkaisun, että molemmat eroaa tahollaan ja mennään yhteen. Rankkoja ratkaisuja, mutta en ole katunut.

ELÄ EDES KUVITTELEKKAAN, AJATTELEKKAAN MOISTA. LOPETA NUO AJATTELUT HETI PAIKALLA TÄSSÄ JA NYT!!!!!!

sinua vaan houkuttaa ajatus että olisiko hän oikeampi kuin mieheni ja en halua pettää halaun vain tutustua häneen rauahssa jne..
LOPETA HETIPAIKALLA TUOMOINEN: tuo on kaikki mielikuvaa vain, ja sen kyllä tietää mihin se johtaa, se on saletti. Miehesi kärsii jo nyt ja lapsenne myös moisesta!!!!!! jos olet viisas, niin sanot koko ihastuksellesi heipodeit loppuikäsi. pitäkää parisuhteistanne kiinni!

Ja aina sanotaan "oma parisuhteeni voi huonosti" jumal''''' eikö sille asialle kannattaisi sitten tehdä jotain????
Ärsyttää tommoset ihmiset jotka eivät viitsi hoitaa omaa suhdettaan kuntoon tai lopettaa sitä vaan mennään sieltä mistä itsestä parhaalta tuntuu.
Ajattelisitte joskus muitakin kun sitä omaa napaa.

Tuo on niin väärä polku! Älä lähde sille!

MIETI nyt tarkkaan omaa parisuhdettasi, sen hyviä ja huonoja puolia. Miten suhde voi, haluatko parantaa sitä? Haluatko vielä yrittää? TAHDOTKO raskastaa miestäsi. Siitä tässä nyt on kyse. Unohda tämä toinen kokonaan ja mieti näitä. Jos tulos on ettet tahdo, niin eroa. Sen jälkeen ala katsella maailmaa uusilla silmillä, älä vielä nyt kun olet parisuhteessa. Siitä ei seuraa mitään hyvää kenellekään!

Usko minua, minä tiedän. Tein sen virheen, että petin miestäni. Aina olin suhtautunut jyrkästi pettämiseen, kunnes itse petin. Olen ajatellut ettei se niin kamala asia ole. Kunnes juttelin pitkästä aikaa mieheni kanssa aiheesta (hän ei tiedä) ja tajusin kuinka kamala asia se oikeasti on. Miehelleni en voi kertoa, loukkaisin häntä liikaa. Mutta mietin joka ikinen päivä pitäisikö minun lähteä, sillä olen tuhonnut jotain pysyvästi väliltämme. Sitä en enää koskaan saa takaisin ja siksi kadun pettämistäni joka ikinen päivä! (Ja silti teen sitä uudelleen, sillä vahinko on jo tapahtunut. Kun antaa pikkusormen, se todellakin vie koko käden.)

[quote="ap

En ole tuntenut näin koskaan ennen´.[/quote]

Itse pitäisin kyllä pettämisenä jo tuota. Jos oma puolisoni haluaisi tutustua toiseen ihmiseen katsoakseen olisiko tämä oikeampi hänelle kuin minä, niin pitäisin sitä jo pettämisenä vaikka ei mitään fyysistä olisikaan. Ehkä jopa vielä enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hormonit...

Mä ihan niinku jättäisin tutustumatta paremmin ko. mieheen ja keskittyisin kasvavaan vatsaani & perheeseeni.
Peesi. Kyllä ihastua voi, mutta aikuinen ihminen pystyy kyllä kontrolloimaan omia tekojaan. Jos omaa parisuhdettaan ja kumppaniaan kunnioittaa yhtään, niin silloin otetaan etäisyyttä siihen ihastukseen ja keskitytään omaan puolisoon. Ei lähdetä leikkimään tulella tai pelailemaan mitään pelejä.

Jos sä haluat katsoa miten kemiat sen ihastuksen kanssa kohtaa, niin jätä se miehesi ensin. Sitä vauvaakin olis ehkä ihan kiva miettiä tuossa tilanteessa.

Onko sulla ap tarkoituksena tutustua tähän mieheen siksi, että näkisit voisko teistä tulla mitään?
Nimittäin jos on tuo tarkoitus niin jätä miehes ensin. Ei sulla tartte olla uutta katteltuna ensi jos teillä kerta huonosti menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hormonit...

Onko sulla ap tarkoituksena tutustua tähän mieheen siksi, että näkisit voisko teistä tulla mitään?
Nimittäin jos on tuo tarkoitus niin jätä miehes ensin. Ei sulla tartte olla uutta katteltuna ensi jos teillä kerta huonosti menee.

En tiedä itsekään täysin...vai onko tämä sittenkin vain päiväunelmointia...
Energiaa tähän asiaan ainakin menee nyt, liikaa.
Pitäisi kai suunnata ajatukset muualle, vaikka tähän papuun vatsassa...

Saanko kysyä, miks olette laittaneet lapsen alulle jos suhde voi huonosti?

Ja musta melkein pahempaa pettämistä on juuri henkinen pettäminen. Sä näet sen toisen miehen parempana ja turvallisempana kuin oma miehesi. Haluat oppi häntä tuntemaan, haluat hänet lähellesi. Hässiä voi "kuka vaan" ilman suurempia tunteita, mut sä kuulostat just siltä että oot jo tavallaan pettänyt.

Nyt suhde poikki alkuunsa ja miettiin hieman tulevaa lastakin.