Olen burleskiesiintyjä, onko kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minä vain";28773280]Eikö tuo burläski ole silleen vähän...eilistä?[/QUOTE]

Ei. Suosio kasvaa koko ajan. Ja en ole läski ;) Ekalle kysyjälle: kyse ei ole työstä; enemmänkin harrastus. Kiinnostuin aikoinani kun luin lehdestä asiasta. Olen tehnyt tätä jo vuosia. Pukeudun vapaa-aikanani aika naisellisesti, mutta en mitenkään erityisen tyylin mukaisesti.

[QUOTE="jenni";28773296]Ne tehdään itse. Mikä kimalle? Ihoon, hiuksiin, vaatteisiin? Mä käytän paljon joko irtoglitteriä (ihan tiimarista) tai sitten sellaista voidemaista, Grimasin mm[/QUOTE]

Pakko antaa pisteet kädentaidoista, hienoja vaatteita / asusteita löytyy noista piireistä :o)

[QUOTE="jenni";28773308]Jep. Tosin osalla on omat hoviompelijansa (mullakin), mutta ei kaikkea voi teettää koska ne maksais ihan miljuunia. Eli ite liimaillaan koristeet jne[/QUOTE]

Käytätkö korsettia? Teetkö ne itse vai ompelijalla?

Ei ollu juttua Kotivinkissä, ei ole hevosia ja käytän esiintyessäni korsettia. Joskus vapaa-ajallakin. Korsetit ostetaan joko valmiina ja tehdään itse loppuun tai sitten ne teetetään mittojen mukaan. Edelleenkään; kyseessä ei ole työ. Palkkiot on mitä sovitaan ;)

Korsetteja saa mm hyvistä erotiikkaliikkeistä tai goottivaatteita myyvistä liikkeistä. Siis metalliluitettuja. Muoviluitettuja saa vaikka netistä tilaamalla. Korsetin teettäminen maksaa 400-700 euroa; riippuen onko rinnan yli, rinnan ali vaiko mikä korsetti. Googlettamalla löytyy infoa ompelijoista ja samoin korsettien myyjistä

[QUOTE="jenni";28773435]Korsetteja saa mm hyvistä erotiikkaliikkeistä tai goottivaatteita myyvistä liikkeistä. Siis metalliluitettuja. Muoviluitettuja saa vaikka netistä tilaamalla. Korsetin teettäminen maksaa 400-700 euroa; riippuen onko rinnan yli, rinnan ali vaiko mikä korsetti. Googlettamalla löytyy infoa ompelijoista ja samoin korsettien myyjistä[/QUOTE]

Laita linkkejä, mistä saa korsetteja suomalaisista nettikaupoista? Siis sellaista, mitä käytät esityksissä, ei alusvaatekorsettia.

[QUOTE="nainen";28773428]Missä Suomessa voi ostaa korsetteja? Tarkoitan siis oikeita korsetteja, jossa on tukiluut.
Paljonko maksat korsetin teettämisestä ompelijalla?[/QUOTE]

Tsekkaa BelleModeste. Tekevät mittatilaustyönä, ovat upeita ja laadukkaita.

[QUOTE="nainen";28773506]Siellä olen itse teettänyt juuri, koska mielestäni Suomesta ei voi mistään ostaa oikeita korsetteja. Siksi juuri kysyin asiasta, että mistä ihmeestä niitä muka löytää.[/QUOTE]

Ei oikeaa korsettia mun mielestä saa ellei tee mittatilaustyönä. Muuten ne on semmosta bulkkikamaa jotka ei tasan sovi kellekään niinku hanska, saatika että niillä sais siistiä lopputulosta :o/

Ei oikeaa korsettia mun mielestä saa ellei tee mittatilaustyönä. Muuten ne on semmosta bulkkikamaa jotka ei tasan sovi kellekään niinku hanska, saatika että niillä sais siistiä lopputulosta :o/

Rinnan ali-korsetteja saa ostamalla. Koko korsetti on vähän niin ja näin että menisinkö ostamaan valmista. Belle Modeste on hyvä.

Tasselit kiinnitetään ihoteipillä tai liimalla ja nekin...yllätys yllätys...tehdään itse juuri siihen asuun sopiviksi. Höpöhöpö-tasseleita on myynnissä erotiikkaliikkeissä tms

Yhteistyössä