Olen ihastunut... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ihastunut, mutta liian ujo tehdäkseni mitään :(

Lisään, että en ole varattu eikä ole (tietääkseni ainakaan) ihastukseni kohdekaan joten en ole viemässä miestä keneltäkään läskiltä tai luukasalta :)
En tiedä kyllä mitä se minusta ajattelee...

No se siitä sitten. Ajattelin vain ilmoittaa teillekin asian

Elämässä jää useammin katumaan tekemättä jättämisiä kuin tekemisiä.
Rohkaistu, ota selvää mitä se susta ajattelee. Et sä siinä paljoa voi menettää mutta saada voit hyvinkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Elämässä jää useammin katumaan tekemättä jättämisiä kuin tekemisiä.
Rohkaistu, ota selvää mitä se susta ajattelee. Et sä siinä paljoa voi menettää mutta saada voit hyvinkin paljon.

Miten sen sais selville? olen aika onneton tälläisissä jutuissa :( Olisinpa vain rohkeampi!

Ei ole numeroa. Mistä voisin saada tietää onko kiinnostunut minusta? Jutellaan aina kun nähdään ja kyselee paljon asioita minusta, mutta luulen että vain kohteliaisuuttaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole numeroa. Mistä voisin saada tietää onko kiinnostunut minusta? Jutellaan aina kun nähdään ja kyselee paljon asioita minusta, mutta luulen että vain kohteliaisuuttaan...

Vähän myöhässä tulee vastaus... Mutta ehkä näet tämän vielä.
Miehet harvoin vaivautuu tekemään mitään vain kohteliaisuuttaan. :D *karkea yleistys* Kun jutteluväleissä noin kivasti olette niin pyydä ihmeessä tätä miestä kahville. Muun jutustelun lomassa vaan kysäiset että kiinnostaisiko lähteä vaikka kahville joku päivä. Vastaus kertoo onko mies kiinnostunut. :)

Yhteistyössä