Alkuperäinen kirjoittaja sekamelska:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Lisäksi kuulostaa siltä että miehesi on masentunut etkä sinäkään anna hänen levätä. Kirjoitit näin; miehellä ei ole ystäviä eikä minkäänlaista sosiaalista elämää...
Hän on itse sanonut ettei häntä kiinnosta tutustua kehenkään.. ei haluu olla facebookissa vaikka oon jopa käskeny sen sinne.. ei haluu olla työkamujen kans missään tekemisis vapaa ajalla.. en mä sille sit voi mitään.
Paniikkikäiriö? Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö? Näissä saa ekana kaverisuhteet kärsiä. Paljonkin voit tehdä, nimittäin jos todellakin haluat!!!
Niinpä taas näyttää siltä et kun oma perse on masikselta pelastettu niin kaveri jääköön hukkuvaan laivaan....
Ei jumalauta teijän tekstiä.. en mä ole häntä hukkuvaan laivaan jättämässä.. mutta mikä ihme siinä on, että kun itse koitan puhua asioista, hän ei puhu. Minä en syyllistä, en huuda, enkä syyttele hauku jne. Onko se mun vika jollei häntä kiinnosta olla kuin kotona? olen koittanut sanoa että ole enemmän väleissä työkamujen kanssa, istu facebookissa vaikka koko ilta kun siellä on tuttuja...
Kyl mun miehenki tarttis koittaa meijän asioille jotain tehdä.. yksin tätä avioliittoo on pikkasen vaikee kohentaa.
:kieh: