Olen niiiiin onnellinen:)))!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Siis oikeasti onnellinen.

Sain hpv pois, tänään oli 1kk päästä kontrolli mun tulehdukselle, kans värjäys tehtiin, niin siitäkään ei enää ole.

Sain mun unelmat, mulla pian 7 firma:O :D. Kaikki ne on mistä tykkään. Sain tehtyä oma kaluste mallisto joka on nyt 3D työn alla ja kohta, myyn myös omia tuotemerkkit:). Sain isonkin bisneksen. Minulla on ihanaia lapsia, aivan ihanaa mies. Saimme sisusta kotia ja nauttimme, pian lähdemme matkalle Tammikuussa Disney Land, sen jälkeen Mexicoja Usa ja helmikuussa Turkkiin miehen kanssa:P. Eli menee niin hyvin.

Sain mieheltä lahjaksi eilen LV laukku:heart:

Minulla myös teille hyväät uutiset!:) Lääkäri kertoi minulle että ne tekee kokous, ne näköjään halua kyseinen hpv rokote tulee Suomeen, löytyi sellainen lääkäri joka kiinnostui ja halua asiat eteenpäin.

Myös varan ajan nyt sen kaksoileuan poistoon ja myös mulle laitetaan hampaille laminaatti, eli ikuisesti valkoinen ja kaunis hymy:D

Se on niin hieno tunne, olla onnellinen

Luulisin että se onni tulee muista asioista. Itselläni asiat hyvin, ei tule vaan mieleenikään kailottaa sitä tai muitakaan asioitani täällä harva se päivä. Minullakin todettiin HPV ja se hävisi ihan itsestään, seuraavassa kontrollissa sitä ei enää ollut ja usein näin kuulemma käykin, juttelin lääkärin kanssa. Milanna hyvä, olet varmasti ihan mukava ihminen, mutta miksi haluat jakaa tämän kaiken kanssamme? Uskomme että sinulla menee nyt hyvin, emme vaan jaksaisi näitä juttujasi AINA. Menetkö nyt hoitamaan lapsiasi ja nauttimaan onnellisuudestasi, kiitos. Niin me muutkin teemme, ihan hiljaisuudessa.

Luulisin että se onni tulee muista asioista. Itselläni asiat hyvin, ei tule vaan mieleenikään kailottaa sitä tai muitakaan asioitani täällä harva se päivä. Minullakin todettiin HPV ja se hävisi ihan itsestään, seuraavassa kontrollissa sitä ei enää ollut ja usein näin kuulemma käykin, juttelin lääkärin kanssa. Milanna hyvä, olet varmasti ihan mukava ihminen, mutta miksi haluat jakaa tämän kaiken kanssamme? Uskomme että sinulla menee nyt hyvin, emme vaan jaksaisi näitä juttujasi AINA. Menetkö nyt hoitamaan lapsiasi ja nauttimaan onnellisuudestasi, kiitos. Niin me muutkin teemme, ihan hiljaisuudessa.

Hpv ei häviä elimistöstä ikinä. Siihen tarvi just terapeutista rokoteetta. Se voi mennä lepotilaan, siks naisille voi tullakin montakin kerta elämän aikana muutoksia. Sulle tulee eri asioista onni, mulle tulee mun asioista. Tämä on taas.... no en sano mitään

[QUOTE="vieras";27544127]Noi numerolaatikot näyttää kuuluvan sarjaan jota lähi Robin Hoodissa myydän alessa, heh[/QUOTE]

Mitkä numero laatokot? Lipasto? Tämä on mun kaluste kaupasta ja näitä ei myydään missään Suomessa, siitä tiedän kun yrittäjä olen:)

Lomaa on aina kiva odottaa.

Vaikka jos olisin pistämässä seitsemää firmaa yhtäaikaa pystyyn, niin ajatus lomasta kaiken sen keskellä tuntuisi varmaan mahdottomalta ja stressaavalta- mutta olenkin hieman perfektionisti virallisissa asiossa.

Siis oikeasti onnellinen.

Sain hpv pois, tänään oli 1kk päästä kontrolli mun tulehdukselle, kans värjäys tehtiin, niin siitäkään ei enää ole.

Sain mun unelmat, mulla pian 7 firma:O :D. Kaikki ne on mistä tykkään. Sain tehtyä oma kaluste mallisto joka on nyt 3D työn alla ja kohta, myyn myös omia tuotemerkkit:). Sain isonkin bisneksen. Minulla on ihanaia lapsia, aivan ihanaa mies. Saimme sisusta kotia ja nauttimme, pian lähdemme matkalle Tammikuussa Disney Land, sen jälkeen Mexicoja Usa ja helmikuussa Turkkiin miehen kanssa:P. Eli menee niin hyvin.

Sain mieheltä lahjaksi eilen LV laukku:heart:

Minulla myös teille hyväät uutiset!:) Lääkäri kertoi minulle että ne tekee kokous, ne näköjään halua kyseinen hpv rokote tulee Suomeen, löytyi sellainen lääkäri joka kiinnostui ja halua asiat eteenpäin.

Myös varan ajan nyt sen kaksoileuan poistoon ja myös mulle laitetaan hampaille laminaatti, eli ikuisesti valkoinen ja kaunis hymy:D

Se on niin hieno tunne, olla onnellinen

Mukavaa, että olet onnellinen, sehän on tärkeintä elämässä :)

[QUOTE="vieras";27544322]Miten teillä miehen kanssa menee nykyisin, toivottavasti hyvin :)[/QUOTE]
Tosi hyvin menee=) hän on myös tukena mun joka projeektissa:heart:. Mä niin niin otettu, että se usko minun ideoihin ja nyt saimme Turusta 120m2 tilan mihin tulee yks kauppa ja muutakin ja ihan keskustassa

Yhteistyössä