Olen niiiiin onnellinen:)))!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukavaa että olet onnellinen :-)
Ihme touhua joiltain haistatella sinulle.
Omahan on elämäsi, miksi et saisi siitä hehkuttaa silloin kun menee hyvin? En tarkoita tällä seuraavalla mitään pahaa, (enkä siis sitä, että Milannalla olisi mitään mielenterveysongelmaa), mutta vaikka aplla olisikin mitä tahansa ongelmia mitä tässäkin ketjussa on mainittu, niin MITÄ SITTEN?
Jos joku sairastaa vaikka kaksisuuntaista mielialahäiriötä, niin luuleeko nämä haistattelijat, että silloin ei oikeasti saisi tuntea itseään onnelliseksi?

Onnea yrityksillesi.

Olepa sitten vaan onnellinen. Enpä olis moisista asioista moksiskaan eikä mitkään Vittunin laukut mua tekis onnelliseksi... Kiva, että joku tulee onnelliseksi moisista asioista.

[QUOTE="vieras";27548928]Tässä vaiheessa (kymmenien?) tuhansien eurojen rikkoontunut tavaralähetys ei ilmeisesti ollut vielä tullut perille.[/QUOTE]

on tullut, kui kysyt...

onneks korvaus tulossa=)

[QUOTE="vieras";27549704]Kuinka paljon on ollut voittoa viime kuussa?
Mä en usko, että firmat tuottavat yhtään voittoa. Ne ovat harrastus miehen rahoilla.[/QUOTE]

en osaa sanoa voitosta vielä, mutta töitä on paljon, tänään sain 20 lähetystä tehtyä, juuri äsken tulin

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2189597-keskustelin-pankkijohtajan-kanssa-omasta-isosta-projeektista-ja-hyvaat-uutiset-taas/sivu3.html

Siis väitätkö sä oikeasti, että tää ei ole sun kirjoittama??!!

[QUOTE="vieras";27545528]Olepa sitten vaan onnellinen. Enpä olis moisista asioista moksiskaan eikä mitkään Vittunin laukut mua tekis onnelliseksi... Kiva, että joku tulee onnelliseksi moisista asioista.[/QUOTE]

Olis kiinnostava tietää mikä sut tekee onnelliseks kun ihanat lapset, ihana mies, se et saa tehdä sellaista työtä mistä tykkää jne. ei sulle merkkaa mitään.

Meillä menee viä paremmin kun teillä :D Onneks ei tarvi hössöttää tollein miten sää. Meillä on siltikin rahaa vaikka ollaan päivätyössä ja vkl vapaat ja uus koti ja laatu kaarat pihassa :) Eikä tarvi lapsi hoitajaa usein.

Nyt mennään taas korkealla ja kovaa..mutta ei mee kauaa kun taas viistetään maata,ollaan masentuneita jne.. niin tuttu juttua Milannan kohdalla,moneen kertaan nähty.

Mukava kuulla että oot onnellinen ja menee hyvin :)

Mua kiinnostaa että miksi perustit 7 eri firmaa yhtä aikaa? Siis ihan mielenkiinnosta kysyn :)

Ja olis mukava nähdä teidän kodista kuvia nyt kun olette sisustaneet sitä? Teillä oli niin kiva tyyli vanhoista kuvista päätellen :)

[QUOTE="Anskuuu";27550186]Mukava kuulla että oot onnellinen ja menee hyvin :)

Mua kiinnostaa että miksi perustit 7 eri firmaa yhtä aikaa? Siis ihan mielenkiinnosta kysyn :)[/QUOTE]

Edelleenkin tilanne on se, että Venakolla on vain YKSI JA AINOA toiminimi! Ei seitsemää firmaa, ei käytännössä edes sitä yhtä, koska toiminimi ei ole varsinainen yritys.

YTJ - Yritys- ja yhteis

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27549988:
nyt mennään taas korkealla ja kovaa..mutta ei mee kauaa kun taas viistetään maata,ollaan masentuneita jne.. Niin tuttu juttua milannan kohdalla,moneen kertaan nähty.

sorry mutta en ollut kun kerran masentunut, koska elämän tilanne oli mikä oli:)

[QUOTE="vieras";27549939]Miksi et tiedä viime kuun tulosta ja voittoa? Nehän on jo valmiit kirjanpidossa.
Jokainen yrittäjä pitää itsensä selvillä, miten bisnekset sujuu, sinä et?[/QUOTE]

On toki. Mutta mulla on toinen tilanne (rahan saaminen) joka kestää vielä joku aika. Saako jotain muuta, en mä firman rahatilannesta halua täällä puhua

Ihanaa että olet onnellinen mutta mietis nyt nuori ihminen vielä sitä kaksoisleuan leikkausta! Älä nyt ihmeessä, mikä ihmeen leuka??? Anna kasvoparkojesi nyt vaan olla, koita hyväksyä se sellaisena, ulkonäkö muuttuu ja näet varmaan itse vain sen kaksoisleuan. Mulla oli ennen hörökorvatrauma ja silmäpussitrauma, menin jopa plastiikkakirurgille joka sanoi että tulepas kuule kymmenen vuoden päästä uudestaan. Olin vielä nuori ja paisuttelin puutteitani vain omissa silmissäni.

[QUOTE="Anskuuu";27550186]Mukava kuulla että oot onnellinen ja menee hyvin :)

Mua kiinnostaa että miksi perustit 7 eri firmaa yhtä aikaa? Siis ihan mielenkiinnosta kysyn :)

Ja olis mukava nähdä teidän kodista kuvia nyt kun olette sisustaneet sitä? Teillä oli niin kiva tyyli vanhoista kuvista päätellen :)[/QUOTE]

Se vaan kävin niin että perustin 7:). Mutta hommat hyvin hoidossa. Järjestetty hyvin.

Joskus laitan kuvia:)

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27549988:
Nyt mennään taas korkealla ja kovaa..mutta ei mee kauaa kun taas viistetään maata,ollaan masentuneita jne.. niin tuttu juttua Milannan kohdalla,moneen kertaan nähty.

Mitä sitten? Onko se sulta jotenkin pois? Meitä on erilaisia persoonia, eletään ja annetaan toistenkin elää!

Miksi suomeksi on välillä täydellistä ja välillä vaikeaa lukea, kuin kaksi eri persoonaa?
Ihana laukku oli, itsekin voisin ottaa, olen haaveillut, mutta ei ole oikein sopivan täydellistä osunut kohdalle.

[QUOTE="hmmm";27550485]eli masentumiset lastulevyseinistä ja hpv:stä on olleet vaan feikkiä?[/QUOTE]

Elämän aikana tulee paljon juttuja mistä normaali ihminen masentu tai stressiä tulee.
Sullakin on varmasti omia pelkoja ja myös olisi ollut pelot jos joku sairaus olisi tullut tai olisit rakentamassa taloa ja sulle ilmoitetaan että se sisältä varallista liima, mitä Älvsbytaloissaa käytetään. Mutta ei se silti masennus, se on vaan pelko omasta ja perheen puolesta, myös toki rahan puolesta, onko mitään järkee maksaa paskasta. Onneks selvisimme ja se oli turvallinen. Samoin Hpv, en ollut ikinä masentunut sen asian takia, mutta pelko oli, miten helppoa vai vaikea sen kanssa elää ja voiko se pahentua raskauden aikana. Onneks siihen on hoitoa keksitty, olen niin onnellinen sen takia, ettei tätä enää oo eikä tulee. Turhaan sä mua haukut, kun et mua tunne ja mun tunteista tiedä yhtään. Jos täällä jotain kerron, ei se tarkoita että mielikuvitus nyt kaikille laukaise sillä tavalla että minua leimataan masentuneksi. Masennus on jotain muuta, kun normaali pelko ja murheet. Hyvää jos sinun elämää menee ilman stressiä, mutta voin sanoa vaan että meille jokaiselle jotain on tulossa, pahat ja huonot ajat

Yhteistyössä