Olen niiiiin onnellinen:)))!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öööh;27550500:
Ihanaa että olet onnellinen mutta mietis nyt nuori ihminen vielä sitä kaksoisleuan leikkausta! Älä nyt ihmeessä, mikä ihmeen leuka??? Anna kasvoparkojesi nyt vaan olla, koita hyväksyä se sellaisena, ulkonäkö muuttuu ja näet varmaan itse vain sen kaksoisleuan. Mulla oli ennen hörökorvatrauma ja silmäpussitrauma, menin jopa plastiikkakirurgille joka sanoi että tulepas kuule kymmenen vuoden päästä uudestaan. Olin vielä nuori ja paisuttelin puutteitani vain omissa silmissäni.

Minulla jo se maksettu, en peruta mitään:) jokaisen oman päätös se on. Kiitos kuitenkin:hug:

[QUOTE="Vieras";27550518]Miksi suomeksi on välillä täydellistä ja välillä vaikeaa lukea, kuin kaksi eri persoonaa?
Ihana laukku oli, itsekin voisin ottaa, olen haaveillut, mutta ei ole oikein sopivan täydellistä osunut kohdalle.[/QUOTE]

Mies tiesi mä haluan sen laukun ja nyt toi:D

Alkuperäinen kirjoittaja ööööh;27550509:
Mitä sitten? Onko se sulta jotenkin pois? Meitä on erilaisia persoonia, eletään ja annetaan toistenkin elää!

Sama mieltä, en ymmärrä joskus ihmisten mentaliteetti. Niin kuin joku toivo jotain pahaa, jos hyvin menee

[QUOTE="...";27549773]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2189597-keskustelin-pankkijohtajan-kanssa-omasta-isosta-projeektista-ja-hyvaat-uutiset-taas/sivu3.html

Siis väitätkö sä oikeasti, että tää ei ole sun kirjoittama??!![/QUOTE]

Vastaisitko tähän??

[QUOTE="vieras";27550837]Siis ei sulla ole 7 firmaa. Sulla on 7 eri nettisivua. Ei itseasiassa ole yhtään firmaa, vain toiminimi.[/QUOTE]

no onneks, sä et tiedä asioista enempää tai saa tietä, mutta ei tarvi levitellä. Minulla vain 5 verkkokauppa, muut on jotain muuta:)

[QUOTE="Aasa";27550205]Edelleenkin tilanne on se, että Venakolla on vain YKSI JA AINOA toiminimi! Ei seitsemää firmaa, ei käytännössä edes sitä yhtä, koska toiminimi ei ole varsinainen yritys.

YTJ - Yritys- ja yhteis[/QUOTE]

Skarppaa hiukan, onhan hänellä jo muutakin kuin toiminimi :)

Yhteistyössä