V
"vieras"
Vieras
miks noita firmoja pitää olla 7?
seittemän tilinpäätöstä, 7 tilintarkastusta, 7 paperit kaupparekisteriin
6* turhia kuluja
Mut onhan se hienompaa omistaa seitsemän firmaa kuin esimerkiksi yksi monialayritys.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miks noita firmoja pitää olla 7?
seittemän tilinpäätöstä, 7 tilintarkastusta, 7 paperit kaupparekisteriin
6* turhia kuluja
Haista Milunna helvetin pitkä ja haiseva vittu!
Haista Milunna helvetin pitkä ja haiseva vittu!
ei noitten firmojen perustaminen ole hankalaa mutta jos ne alkaa tekemään tulosta niin sitten on vasta hatunnoston paikka
amatöörikin osaa tehdä tappiota
Siis oikeasti onnellinen.
Sain hpv pois, tänään oli 1kk päästä kontrolli mun tulehdukselle, kans värjäys tehtiin, niin siitäkään ei enää ole.
Sain mun unelmat, mulla pian 7 firma:O. Kaikki ne on mistä tykkään. Sain tehtyä oma kaluste mallisto joka on nyt 3D työn alla ja kohta, myyn myös omia tuotemerkkit
. Sain isonkin bisneksen. Minulla on ihanaia lapsia, aivan ihanaa mies. Saimme sisusta kotia ja nauttimme, pian lähdemme matkalle Tammikuussa Disney Land, sen jälkeen Mexicoja Usa ja helmikuussa Turkkiin miehen kanssa
. Eli menee niin hyvin.
Sain mieheltä lahjaksi eilen LV laukku:heart:
Minulla myös teille hyväät uutiset!Lääkäri kertoi minulle että ne tekee kokous, ne näköjään halua kyseinen hpv rokote tulee Suomeen, löytyi sellainen lääkäri joka kiinnostui ja halua asiat eteenpäin.
Myös varan ajan nyt sen kaksoileuan poistoon ja myös mulle laitetaan hampaille laminaatti, eli ikuisesti valkoinen ja kaunis hymy
Se on niin hieno tunne, olla onnellinen
High fly. Time to take time out.
Tulisitko kertomaan, jos sulla menisi päin persettä ja hiv vaivaisi? Kohtuutonta kerskailua. Mielenterveytesi hoitaminen näköjään olisi oleellisinta tällä hetkellä.
Aika selkeä bipo.
Hienoa.Mä en osais laittaa yhtäkään firmaa pystyyn. Saati että suunnitella jotain omaa ja saada se markkinoille.
![]()
Huvittavaa, että tällainen alotus saa joittenki päivän pilalle. Jos ärsyttää jonku tietyn ihmisen jutut, onko pakko avata niitä alotuksia?
Minulla joskus 5 v sitten oli todellisia ongelmia elämässä, hirve alamäki..
Kuule haista sinä jotainvai sanonko pahemmin?
Minulla joskus 5 v sitten oli todellisia ongelmia elämässä, hirve alamäki. Lapsilla epäiltiin syöpä, 3 kuukautta odotusta ja pelkoa, onneks ei ollut yhtään mitään, isä murhattiin, isoisä kuollut, parisuhte huono, riitoja... paljon muutakin on tapahtunut. Luulin etten selviä. Onneks loppu oli hyvää. Aika ilkeä olet. Kelle tarvi apuakin hakea, niin sinä se olet tässä tapauksessa. Olitko joku koulukiusaja. No voi, harmita sun puolesta ettet vielä ole päässyt yli...
Haistan mielelläni. En enää epäile yhtään, miksi saat bannia.
Minulla on oikeus mielipiteeseeni, VAIKKA se ei sinua miellytäkkään. Olen viihtynyt hyvin palstalla sillä aikaa, kun et ole aiheuttamassa tät hässäkkää täällä.
En ole kiusaaja. En myöskään nuole kenenkään persettä. Sinä itse jaat täällä aivan liikaa tietoa itsestäsi ja se todellakin ärsyttää MONIA. En ole ainoa.
Pitää pistää nokkani väliin. Mikä mielipide se on olevinaan, että sanoo: "aivan ilmiselvä bipo"? Entä jos sinusta alettaisiin juoruamaan, että sinulla olisi jokin nettidiagnoosina tehty sairaus? Toisekseen, miksi sinä avaat keskusteluja, jotka ärsyttävät sinua?