X
xzy
Vieras
Mun miehellä oli jo parikin ammattia. Kannustin hakemaan vaan alalle, johon halusi. Haki 4 kertaa yliopistoon. Oli jo 30v kun valmistui. Kotoaan ei saanut koskaan mitään tukea. Joutui ottaa opintolainaa jo tosi nuorena, kun duunarivanhemat mieluummin säästävät itselleen kiinteistöjä, useampia.
Tapasimme parikymppisenä, ja mies oli armeijassa, ja hänellä oli vaan velkaa. Ja vanhemmat, jotka vaativat häntä ilmaiseksi tekemään töitä sinnepäin.
Minulla taas säästöt, jotka yh-äitini säästänyt.
Minusta ei olisi kiva, että olisin omilla haaveillani estänyt jonkun toisen haaveet toteutumasta. minä valmistuin miestä aiemmin ja menin töihin heti äitiysloman jälkeen, jotta pystyin elättää perheen. Kun kuopus syntyi, mies oli jo työelämässä. Jos toivot että te vietätte hyvää elämää, nin onhan hoitajilla ihan hyvät palkat.
Tuota biletystouhua en ihan ymmärrä aikuiselta mieheltä.
Tapasimme parikymppisenä, ja mies oli armeijassa, ja hänellä oli vaan velkaa. Ja vanhemmat, jotka vaativat häntä ilmaiseksi tekemään töitä sinnepäin.
Minulla taas säästöt, jotka yh-äitini säästänyt.
Minusta ei olisi kiva, että olisin omilla haaveillani estänyt jonkun toisen haaveet toteutumasta. minä valmistuin miestä aiemmin ja menin töihin heti äitiysloman jälkeen, jotta pystyin elättää perheen. Kun kuopus syntyi, mies oli jo työelämässä. Jos toivot että te vietätte hyvää elämää, nin onhan hoitajilla ihan hyvät palkat.
Tuota biletystouhua en ihan ymmärrä aikuiselta mieheltä.