Olen onnellinen:) mun mun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
kokous meni hienosti ja sain halumani. Mun ideoista tykkäsivät kaikki ja nyt kova työtä pakko tehdä sen eteen. Mulla tukena kaikki parhaimmaat pomot jotka antoivat mulle niin paljon mahdollisuuksia, mä olen niin onnellinen omasta puolesta. Joskus munkin ideat toimii:)... Mutta ei sen enempää, haluan vaan ääneen olla onnellinen

Oi kiitos:) kyllä pakko levätäkin välillä:D en voi vain muita ajatella pakko itseäkin ajatella. Mutta silloin kun olen aivan poikki niin sitten. Niin ja nyt töihin taas:)

Oi kiitos:) kyllä pakko levätäkin välillä:D en voi vain muita ajatella pakko itseäkin ajatella. Mutta silloin kun olen aivan poikki niin sitten. Niin ja nyt töihin taas:)

No älä nyt vielä mene makkaamaan. Kerro ensin, mistä ideoista pitivät, sitten voidaan pohtia täällä palstalla, että olivatko oikeassa.
Jos esim. kerroit, että sait idean repäistä vaatteet nurkkaan ja alkaa hetkuttamaan persettä, niin en ihmettele, että pitivät ideasta.

[QUOTE="jaaha";27098368]No älä nyt vielä mene makkaamaan. Kerro ensin, mistä ideoista pitivät, sitten voidaan pohtia täällä palstalla, että olivatko oikeassa.
Jos esim. kerroit, että sait idean repäistä vaatteet nurkkaan ja alkaa hetkuttamaan persettä, niin en ihmettele, että pitivät ideasta.[/QUOTE]

Hei jos sulla on niin kivat ideat niin sun pakko mennä toteutamaan nämä:) ehkä joku tykkää kun revit vaatteet ja alkaa hetkuttaa....

Voi, kuinka hienolta kuulostaakin :)! Nyt saitkin aimo annoksen lisäpotkua ja iloa työhösi, kun palaute oli noin hyvää. Kummasti kannustaa siinä omassa hommassaan ja vahvistaa omaa itsetuntoa.

Voi, kuinka hienolta kuulostaakin :)! Nyt saitkin aimo annoksen lisäpotkua ja iloa työhösi, kun palaute oli noin hyvää. Kummasti kannustaa siinä omassa hommassaan ja vahvistaa omaa itsetuntoa.

Älä muuta sano. Itsekin niin onnellinen. En itsekään ikinä uskonut ett pääsen siihen tulokseen. Mutta uudeet hyväät ideat Suomessa saa isotkin herrat innostumaan:). Mua jopa ei jännittänyt yhtään, oli aika rento fiilis heidän seurassa. Myös vitsailimme paljon, vaikka mä luulin että he ovat aika vakavia. Mutta tykkää heitä vitsejä samalla tavalla kuin mäkin:). Nyt mulla koht 3 yritystä ja vielä se tosi tosi iso projekti. Mutta onneks siihen saan aivan pian työntekijät

Älä muuta sano. Itsekin niin onnellinen. En itsekään ikinä uskonut ett pääsen siihen tulokseen. Mutta uudeet hyväät ideat Suomessa saa isotkin herrat innostumaan:). Mua jopa ei jännittänyt yhtään, oli aika rento fiilis heidän seurassa. Myös vitsailimme paljon, vaikka mä luulin että he ovat aika vakavia. Mutta tykkää heitä vitsejä samalla tavalla kuin mäkin:). Nyt mulla koht 3 yritystä ja vielä se tosi tosi iso projekti. Mutta onneks siihen saan aivan pian työntekijät

Ehkä juurikin se sun rentous auttoi myös tuossa tilanteessa asioita eteenpäin vievällä voimalla, kun olit varmana omasta asiastasi ja tiesit, mitä olit tekemässä ja haluamassa :). Ja että se rentous tarttui kaikkiin paikallaolijoihin, silloin on myös paljon helpompaa ottaa mahdollista kritiikkiäkin vastaan kehittyneesti.

Ei muuta kuin rutkasti myötätuulia kaikkiin projekteihisi :)! Muista myös pitää itsestäsi huolta, ettet heti alkuun uuvahda, kun tahkoamista on paljon ennenkuin firmat pyörivät. Tsemppiä sinulle!

Viimeksi muokattu:
Ehkä juurikin se sun rentous auttoi myös tuossa tilanteessa asioita eteenpäin vievällä voimalla, kun olit varmana omasta asiastasi ja tiesit, mitä olit tekemässä ja haluamassa :). Ja että se rentous tarttui kaikkiin paikallaolijoihin, silloin on myös paljon helpompaa ottaa mahdollista kritiikkiäkin vastaan kehittyneesti.

Ei muuta kuin rutkasti myötätuulia kaikkiin projekteihisi :)! Muista myös pitää itsestäsi huolta, ettet heti alkuun uuvahda, kun tahkoamista on paljon ennenkuin firmat pyörivät. Tsemppiä sinulle!

Se lähti eli mun puhe jotenkin aika hyvin. Sitten kerroin lisää ja lisää ja kaikki olivat innoissaan ja tarjosivat mulle enemmän kuin toivosin. Oikein pelottaa, jos kaikki vielä niin hyvin onnistu niin tästä bisneksestä vielä pitää tulla todella iso:)

Yhteistyössä