M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kuulostaa kamalalta! kysy siltä haluaako se edes koittaa pelastaa suhdetta, jos haluaa niin menette perheneuvolaan keskusteleen. jos vastaus on ei. niin sitten ei ole mitään muuta ratkasua kun erota.
et sä eikä sun lapset voi elää' tuollaisessa ilmapiirissä. mulle tuli tosi paha mieli sun puolesta kun luin tuota,ei kukaan ansaitse tuollaista.
Miksi? Miksi uusi vauva tuollaiseen suhteeseen?:x
sain sun tekstistä sellasen kuvan,että sä ikään kuin pyytelet anteeksi olemassa oloasi ja tavallaan oikeutat miehesi kohtelemaan sua noin..se,että asutte pienellä paikkakunnalla ja ei ole sukulaisia tai paikkaa minne mennä,on vain tekosyitä..kuka tahansa voi muuttaa pois,jos elo puolison kanssa ei ole sitä,mitä sen kuuluisi olla..elä omaa elämääsi itseäsi älä miestäsi varten!
lähteminen voi vaikuttaa vaikealta,varsinkin jos on ajautunut siihen tilaan että on riippuvainen miehestään..
Etkö voi sanoa suoraan, että älä puhu mulle noin rumasti!
Suoraan sanottuna rahallisesti tulis helkatin vaikeeta jos lähtisin ja sanon kyllä suoraan ettei musta olis yksinhuoltajaks :ashamed: Pitää nostaa hattua niille yh:lle jotka kantaa sen vastuun arjesta aina yksin !
Suoraan sanottuna rahallisesti tulis helkatin vaikeeta jos lähtisin ja sanon kyllä suoraan ettei musta olis yksinhuoltajaks :ashamed: Pitää nostaa hattua niille yh:lle jotka kantaa sen vastuun arjesta aina yksin !
sä kyllä olet oikeutettu saamaan tukia,mikäli et ole työssäkäyvä..tuo raha on aika huono peruste jäädä liittoon,jossa sua kohdellaan miten sattuu..ellet sitten ole tottunut käyttämään rahaa tuhansia viikossa/kuukaudessa ja et mitenkään tule toimeen vähemmällä..
Jos mies valittaa että nalkatutat, millä tyylillä sitten puhut hänelle? Mainitsit jo tuolla aiemmin että kauppalistaa kertoessasi painotat ettei tuo einespaskaa, mitä jos miehesi haluaa itse syödä sitä? Mitä jos sitten lähdette yhdessä kauppaan hakemaan kamppeet? Sama se vaikka mies olisi voinut hoitaa ne ruokaostokset kotimatkallakin.
Ja mistä kaikesta valitat hänelle? Oletko kysynyt miksei tee kuten haluat vai onko hänellä jotain tapoja mitä itse haluaisi toteuttaa?
Mikset jaksa itse siivota kaappeja? Mitä sitten teet kotona päivät kun mies on töissä? Miksi hänen pitäisi töiden jälkeen lähteä erilasiin projekteihin mitä kehittelet? Teetkö itse mitään mitä mies pyytää?
Tarkoitukseni ei ole syyllistää tai aiheuttaa pahaa oloa, mutta tässä oli vain sun näkemyksesi teidän arjesta ja siitä miten haluaisit asioiden hoituvan. Mutta miten mies haluaisi pyörittää sitä arkea?
Onko miehellä muuta hoitoa kuin lääkitys? Terapiaan mars!