Olenko ainoa joka vihaa shoppailua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Juuri piti käydä vähän uusia vaatteita ostamassa ja kyllä sen taas huomasi kuinka vihaan shoppalua, se on niin stressaavaa ja ärsyttävää sovitella vaatteita.
Netissä shoppailusta tykkään, mutta silloin on taas aina hankalaa kun ei ole aivan varma onko koko oikea.
Olenko ainoa joka ajattelee näin? (n)

Minä inhoan shoppailua!!!!
Varsinkin vaatteitten ostelua.
En kyllä käsitä, mutta esim Ikea on ihana paikka ja viihdyn siellä. Se, ja eläintarvikeliikkeet on poikkeus

Minä inhoan shoppailua! Ihan minkä tahansa tavaran, vaatteen, maidon, minkä vaan.
Kaupoissa kiertely on ihan kamalaa!

Ehkä inhoni johtuu ammatistani, sillä olen kaupan myyjä.

Et ole ainoa. Inhoan vaatekaupoista vaatteiden etsintää. Töissä on pakko pukeutua hyvin, ja käytän ihan muodikkaita ja hyvännäköisiä vaatteita, mutta ei niitä ilo ole ostaa.
Ja sitä iänikuista "naisella ei voi olla liikaa kenkiä" ja muuta kenkävouhotusta inhoan yli kaiken. En tuedä, kuka markkinamies tuon on naisille saanut iskostettua päähän, mutta valitettavan moni aivoton kana siihen in saatu mukaan. Kengistä on tehty naisille jotain elämää suurempi asia. Jotenkin säälittävää ja ällöttävää.

Et ole ainoa. Vihaan ostosten tekoa yli kaiken. Ostin vaatteita itselleni 1,5 vuotta sitten. Nyt pitäisi mennä taas kun äitiysloma loppuu ja työt odottaa. Minua muutenkin inhottaa tämä kulutusjuhla jossa kaupat on täynnä krääsää. Miettii että miten paljon siitäkin päätyy kaatopaikalle, pilaamaan meidän luontoa.

Aika tylsää olis elämä ilman shoppailua. Mitä sitä sitten muka tekis??? Mut ihan hyvä että ette tykkää shoppailla kun ei tungoksessa shoppailu mitään kivaa ole.

5-6 tunnin joululahjamaraton jalat turvonneena ei oo kiva (siksi aloitin lahjojen oston tällä viikolla).

2-3 h:n rento pyöriminen miehen tai ystävän/sukulaisen kans kaupoissa sekä ravintolassa/kahvilassa syöminen on kiva.

• Tykkää
Reactions: Peyote
5-6 tunnin joululahjamaraton jalat turvonneena ei oo kiva (siksi aloitin lahjojen oston tällä viikolla).

2-3 h:n rento pyöriminen miehen tai ystävän/sukulaisen kans kaupoissa sekä ravintolassa/kahvilassa syöminen on kiva.

Luojan kiitos ei tota joululahjojen shoppailua enää. Tajuttiin jo aika monta vuotta sitten olla viettämästä joulua. Kauheeta leffojen katsomista se aika kun kaikki loppuu kun seinään eikä missään oo mitään. Joulun jälkeen alkaa ne shoppailut vaikka muuten vaan.

Mä periaatteessa pidän shoppailusta, mutta vihaan ja inhoan hintoja, eli rahan menoa. Sen takia mikä tahansa käyttöesine vaatteista vekottimiin kannattaa ostaa netistä. Valitettavasti vieläpä ulkomaisista verkkokaupoista.

Täällä kun käyt ostamassa "jotain pientä päällepantavaa" siihen menee 100-200€. Verkossa pääsee vähintään puolella.

Etkö nyt oikeasti keksi mitään muuta kivempaa tekemistä kuin ostosten tekemisen?

Shoppaaminen on tavallaan kun harrastus. Se on kivaa kun voi tehdä sellasta mistä tykkää. Shoppaaminen ja ostaminen on vähän eri asia kun shopata voi vaikkei ostaiskaan mitään. Sä voit käydä vaan sovittamassa ja sitten ostaa jos tykkäsit sen saman vaatteen netistä halvemmalla.

Inhoan kauppakeskuksia ärsyttävine äänimainoksineen. Ehkä tykkäisin jopa käydä ostoksilla, en niinkään pyöriä kaupoissa vaan oikeasti tehdä ostoksia - mutta en vaan jaksa äänimainontaa. Siksi rajoitan kauppakeskuksissa käynnit minimiin.

Yhteistyössä