Olenko ainut joka ei ole katsonut jaksoakaan Mikkosia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
ei netistä, ei tvstä jne...
mä en vain halua saada itseäni hermostumaan ihan mitättömästä ihmisestä joka juuri sitä haluaakin. ehkä hermostuminen ei ole oikea sana mutta suunnaton ällitys oli kun katoin sen ninan hitler-jutun päivähoidosta, olin täysin monttu auki voiko tuommosia ollakkaan.

boikotti siis päällä ihan sen takia jotta lopettaisivat sen pian :D toki olen utelias, mutta täällä saa lukea tapahtumista ilman, että ohjelma saa minusta yhden enemmän katsojaluvuksi :snotty:
 

Yhteistyössä