Olenko ainut joka ei ole katsonut jaksoakaan Mikkosia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisin halunnut katsoa ja katsoin viimeksikin. Nyt jäi kun piti lähteä pojalle ostamaan limsaa. Yks kaks nousi kuume melkein4-kymppiin. Hieman laski Panadolilla. Täytynee huomenna vidä lääkäriin. Lie keuhkokuume kun yleensä ei sairasta eikä kuumetta, ei antibioottikuureja ja ikää 14v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en kaikelta palstailultani ehdi katsoa telkkarista koskaan mitään :D. Paitsi tietty L-koodin, joka menee jopa mitäs nytin edelle B)

no älä, kun mä aloitin palstailun reilu 3 vuotta sitten aktiivisesti multa jäi töllön vahtaaminen kokonaan pois. jotain 9kk oltiin ilman digiboxia, mutta nyttenkin katson ehkä tunnin viikossa jos täällä ei tapahtu mitään :saint: sen verran myönnän, että latailen netistä aika paljon sarjoja ja leffoja sekä seuraan nettitvstä joitakin sarjoja :)
 
Tänäänkin oli niin järkevää puhetta, todennäköisesti olisitte olleet monesta asiasta samaa mieltä, mutta ehkä siksi ette uskallakaan katsoa, joutuisitte perumaan puheenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänäänkin oli niin järkevää puhetta, todennäköisesti olisitte olleet monesta asiasta samaa mieltä, mutta ehkä siksi ette uskallakaan katsoa, joutuisitte perumaan puheenne.

Voi harmi kun en voinut katsoa, harmittaa.
 

Yhteistyössä