Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Yhtään? Eihän niitä kai ole tullut vasta kuin kaksi![]()
Peesi tähän. Mutta ei Mikkosten maailma ole ainoa tv-ohjelma, jota en katso.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks kattosin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:ekan jakson katoin, mut se jäi siihen, ei voisi vähempää kiinnostaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ihan samoin vannottiin aikoinaan Kaunareista. Ihan kuin se tekisi ihmisestä paremman, jos ei katso jotain tiettyä ohjelmaa ja kuitenkin sitä katsoo... katsojaluvuista päätellen.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei netistä, ei tvstä jne...
mä en vain halua saada itseäni hermostumaan ihan mitättömästä ihmisestä joka juuri sitä haluaakin. ehkä hermostuminen ei ole oikea sana mutta suunnaton ällitys oli kun katoin sen ninan hitler-jutun päivähoidosta, olin täysin monttu auki voiko tuommosia ollakkaan.
boikotti siis päällä ihan sen takia jotta lopettaisivat sen piantoki olen utelias, mutta täällä saa lukea tapahtumista ilman, että ohjelma saa minusta yhden enemmän katsojaluvuksi :snotty: