Olenko ainut joka ei ole katsonut jaksoakaan Mikkosia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole tullut katsottua Mikkosia muuta kuin ne muutama mainospätkä mitä on silmiin sattunut. Mielenkiintoni on hieman viisaammat tosi tv-ohjelmat, ei mitkään Mikkoset tai Bigbrother, joissa ei tunnu olevan mitään järkeä. UHG!
 
Myös minua jo pelkät Mikkosten Maailma-mainokset ärsyttävät niin paljon, etten kyseistä ohjelmaa ole katsonut, enkä tule katsomaan. Mä en voi sille mitään, mutta jo pelkkä Nina Mikkosen ääni ärsyttää.
 

Yhteistyössä