Meillä mies tekee normaalipäivänä 10h duunipäivän (ihan omasta vapaasta tahdostaan), eli 8h päivä on siis harvinainen. Nyt kun ite olen lähdössä opiskelemaan, meidän lapsi menee hoitoon 8-16. Tuli vääntöä siitä, kuka siitä lapsen kuljetuksesta on vastuussa. Jos mulla on työharjottelu, tai jos vaikka pääsen ihan oikeasti töihin, ja menen sairaalaan iltavuoroon, niin voinko vaatia et mies hakee lapsen hoidosta sitten klo 16? Hänen työ on sellainen et sieltä tarvittaessa pääsee lähtemään. Ja aamulla voi mennä aikaisemminkin jos haluaa, et voi lopettaa päivällä aikaisemmin.
Miehen työpaikalla ei ole työvuoroja, eikä mitään säännöllistä työaikaa.
vai pitäiskö mun vaan järjestää lapsen hoito sitten omien työvorojeni mukaan, ja silloin kun olen iltavuorossa 21-22 asti, niin hakea lapsi silloin, vaikka mies olis kotona esim. 18 aikaan? Siinä tapauksessa joutuu todennäköisesti käymään kahdessa eri hoitopaikassa.
Lapsi on vielä niin kovin pienikin, 1v9kk.
Miehen työpaikalla ei ole työvuoroja, eikä mitään säännöllistä työaikaa.
vai pitäiskö mun vaan järjestää lapsen hoito sitten omien työvorojeni mukaan, ja silloin kun olen iltavuorossa 21-22 asti, niin hakea lapsi silloin, vaikka mies olis kotona esim. 18 aikaan? Siinä tapauksessa joutuu todennäköisesti käymään kahdessa eri hoitopaikassa.
Lapsi on vielä niin kovin pienikin, 1v9kk.