Siis, ensinnäkin, mies teki väärin kun ei sopinut siitä ensin sinun kanssa, mutta tiesikö hän, että ihan turha alkaa mitään sopimaan kun ei se sovi kuitenkaan.
Toiseksi, kyllä lapsen kanssa pärjää viikon kuka vaan, vaikka toisella puolen maapalloa, ilman minkään sortin tuttavaa, jos tulee joku äärimmäinen hätätilanne, esim. tulisit niin kipeäksi, ettet pysty hoitamaan lasta, niin sitte pitäis soittaa ambulanssi, ja ne hoitais teidät molemmat sitten osaston puollea.
Voit vaikka pyytää jotain ihmistä kylään teille sinä aikana kun miehesi on muualla.
Älä ihmeessä tehe tästä liian hankalaa.
Minä olen pärjännyt pienten lasteni kanssa, kun muutimme vieraaseen maahan, en osannut edes kieltä, ja mieheni on tehyt työreissuja, jotka ovat kestäneet aina 6 viikosta 9viikkoon. Asioilla on tapana järjestyä, sekä suomessa kun ollaan, niin ei ole eds olemassa niin äärimmäistä hätää, ettei pärjäisi lapsen kanssa yhtä viikkoa.
Tosin, mua kyllä vitahuttais, ja rankasti, jos tuommoset reissut sovitaan, ennen kun keskustellaan vaimon kanssa asiasta. Muista varata sitten itsellesikin vapaa-aikaa, ei missään kostomielessä, vaan ihan siltä kannalta, että vapaa-aika silloin tällöin, ilman perhettä on todella tärkeää, että suhde ja perhe-elämä pysyy mielekkäänä, miehelle ja naiselle.