M
minä vaan
Vieras
Nyt vaan pitäs päättää jätänkö sen lapun sinne aamiaises kun mies lähtee kuudelta työmaalle. Saisi kyllä miettiä käytöstään, mitä muutakaan voi tehdä jos puhuminen rauhallinen puhuminen ei auta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei mitään lappuja, toisella vaan kiukku nousee pitkin päivää kun ei pääse vastaamaan heti..
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei mitään lappuja, toisella vaan kiukku nousee pitkin päivää kun ei pääse vastaamaan heti..
Ei se vastannut tänäänkään. Puhuminen vaan ei auta, testailtu on. :/ Arg kun tuolla ois omatkin aivot.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei mitään lappuja, toisella vaan kiukku nousee pitkin päivää kun ei pääse vastaamaan heti..
Ei se vastannut tänäänkään. Puhuminen vaan ei auta, testailtu on. :/ Arg kun tuolla ois omatkin aivot.
no laita sitten lappu, jos tuo sais päivän aikana mietittyä mitä vastaa..
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Siis oon tätä ketjua lukenut, en kommentoinut ennen kuin nyt, mut jotenkin tosi sekava juttu... Siis miehesi katseli jotakuta toista eikä kiinnittänyt suhun mitään huomiota sen jälkeen ja hermostuit nyt siitä? Nyt sitten valvot ja pohdit miten saat tilanteen ratkaistua? Ehkä kannattaisi nyt mennä nukkumaan, vauvan oot varmaan jo syöttänyt ja jaksat huomennakin sitten olla paremmin seurana lapsellesi ja keskustella fiksummin miehesi kanssa. Voithan jättää lapun, jos luulet siitä olevan apua. Ei teidän oikeastaan muuta tarvisi tehdä kuin vaan puhua kunnolla.