V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Väärin. Merkittävä lihavuus on yli 40 painoindeksi.Painoindeksi on: 32,46 - Merkittävä lihavuus
Mielestäni lihava sana pitää vaihtaa toiseksi. Jos kehossa on liikaa rasvaa, kyse ei ole lihasten koosta vaan ravinnon muuttumisesta rasvaksi kehoon.Olet lihava
Mielestäni lihava sana pitää vaihtaa toiseksi. Jos kehossa on liikaa rasvaa, kyse ei ole lihasten koosta vaan ravinnon muuttumisesta rasvaksi kehoon.
Ylipainoinen on hyvä sana korvaamaan ongelmaa, joka on yleensä hallittavissa.
En enää osallistu ravinto ym. ketjuihin. Olen entinen terveysterroristi, jonka tiedot eivät enää täsmää nykytieteen saavutuksiin. Tänään Yle aamussa haastateltiin alan naisasiantuntijoita, joista toinen on ylilääkäri ja Helsingin yliopiston professori.
E-pillerit turvottaaVaikka ketju onkin vuosia vanha, sotken minäkin lusikkani soppaan.
Painoindeksiä oleelliempi lukuarvo nuorella neitosella on vyötärö-lalntiosuhde. Misseillä se on n. 70%. Minun silmääni ja halaukseen ja... 80-83 %.
Ja masennus& mielenterveyteen käytettävät lääkkeet.E-pillerit turvottaa
"Tutkimuksen mukaan apteekkien järjestämässä annosjakelupalvelussa yli 75-vuotiaille jaetaan muun muassa psykoosilääkkeitä, joita ei suositella iäkkäille.Ja masennus& mielenterveyteen käytettävät lääkkeet.
Tämä keskusteluketju käsitteli lihavuutta ei yli 75 vuotiaiden lääkityksiä."Tutkimuksen mukaan apteekkien järjestämässä annosjakelupalvelussa yli 75-vuotiaille jaetaan muun muassa psykoosilääkkeitä, joita ei suositella iäkkäille.
– Iäkkäillä vältettävien lääkkeiden käyttö annosjakeluasiakkailla on yhteydessä henkilöstön ja lääkäreiden vähäiseen määrään kotihoidossa sekä monilääkityksen ja yksinasuvien kotihoidon asiakkaiden suurempaan osuuteen, tutkimusraportissa todetaan."-IL-
Vuosi ja kilo istumatyössä lisää. Oletko nyt?Olen 17v, 157cm ja 80kg, olenko lihava?