Y
Yksin niin yksin
Vieras
Olenko myöhäisen keskenmenon niin muuttunut ihminen että minulla ei ole kuin yksi ystävä. ei edes ns. tuttavia. kaiket päivät olen niin yksin ja kaikki kaverit ottivat ritolat tuon tapahtuman jälkeen. jotenkin tuntuu että minulla ei ole ketään. faceenkin minun on oikeastaan turha tehdä mitään päivityksiä kun ketään ei niitä kommentoi millään tavalla vaikka olisivat jotain iloisempia päivityksiä. tuntuu että miksi edes roikun facessa kun sielläkin olen yksin.
Onko se minun tehtävä yrittää elvyttää kaveri suhteita jotka hiljenivät silloin kun heitä eniten olisin tarvinnut. en kaipaa sääliä vaan aikuisen ihmisen juttu seuraa. asiaan liittyy paljon muutakin miksi olen kuin vanki kotonani. viimeiseen kolmeen viikkoon en ole nähnyt muita ihmisiä kuin perheeni.
anteeksi että tulin tänne kirjoittamaan mutta minun oli pakko kirjoittaa asiat ihan ilman nimimerkkejä ym.....
Kiitos!
Onko se minun tehtävä yrittää elvyttää kaveri suhteita jotka hiljenivät silloin kun heitä eniten olisin tarvinnut. en kaipaa sääliä vaan aikuisen ihmisen juttu seuraa. asiaan liittyy paljon muutakin miksi olen kuin vanki kotonani. viimeiseen kolmeen viikkoon en ole nähnyt muita ihmisiä kuin perheeni.
anteeksi että tulin tänne kirjoittamaan mutta minun oli pakko kirjoittaa asiat ihan ilman nimimerkkejä ym.....
Kiitos!