Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mun mielestä aikuisen ei tarvi koko ajan leikkiä lapsen kanssa. Ja kummeilla voi kyllä joskus herkutellakkin.
samaa mieltä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mun mielestä aikuisen ei tarvi koko ajan leikkiä lapsen kanssa. Ja kummeilla voi kyllä joskus herkutellakkin.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Champion:No ei ole tapana leikkiä hoitolasten kanssa jos niitä vahdin jos vaan itsekseen viihtyvät. Taas kauheaa ylihysteriaa. Olisit vaan kiitollinen että viitsivät hoitaa poikaa mutta kun tässä maassa ei osata muuta kun valittaa kiitollisuuden sijaan :headwall:
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on suoraan sanottuna tosi outoa, että lapsi menee kummin luo leikkimään yksin! Kotona sopii leikkiä yksin omia leikkejään mutta jos tuollainen tilaisuus on vielä harvinainen laatuaan niin kyllä luulisi kummin leikkivän lapsen kanssa. Minä ainakin olettaisin niin. Meillä on useampi kummilapsi eikä tulisi mieleenkään pyytää heitä meille leikkimään yksin. Vanhin kummilapsi on 8-vuotias ja hänen kanssaan touhutaan täysin sen aikaa, kun lapsi on meidän seurassa. Meillä on kaksi omaa lasta mutta kummilapsille löytyy silti oikein helposti aikaa. Senhän vuoksi olemme kummeiksi lupautuneet, että annamme kummilapsille aikaamme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on suoraan sanottuna tosi outoa, että lapsi menee kummin luo leikkimään yksin! Kotona sopii leikkiä yksin omia leikkejään mutta jos tuollainen tilaisuus on vielä harvinainen laatuaan niin kyllä luulisi kummin leikkivän lapsen kanssa. Minä ainakin olettaisin niin. Meillä on useampi kummilapsi eikä tulisi mieleenkään pyytää heitä meille leikkimään yksin. Vanhin kummilapsi on 8-vuotias ja hänen kanssaan touhutaan täysin sen aikaa, kun lapsi on meidän seurassa. Meillä on kaksi omaa lasta mutta kummilapsille löytyy silti oikein helposti aikaa. Senhän vuoksi olemme kummeiksi lupautuneet, että annamme kummilapsille aikaamme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerros nyt oliko se muksu viihtynyt kun on moneen kertaan kysytty!
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on suoraan sanottuna tosi outoa, että lapsi menee kummin luo leikkimään yksin! Kotona sopii leikkiä yksin omia leikkejään mutta jos tuollainen tilaisuus on vielä harvinainen laatuaan niin kyllä luulisi kummin leikkivän lapsen kanssa. Minä ainakin olettaisin niin. Meillä on useampi kummilapsi eikä tulisi mieleenkään pyytää heitä meille leikkimään yksin. Vanhin kummilapsi on 8-vuotias ja hänen kanssaan touhutaan täysin sen aikaa, kun lapsi on meidän seurassa. Meillä on kaksi omaa lasta mutta kummilapsille löytyy silti oikein helposti aikaa. Senhän vuoksi olemme kummeiksi lupautuneet, että annamme kummilapsille aikaamme.
Mutta kun mun mielestä missään ei ole vielä selvinnyt, että poika olisi KOKO ajan leikkinyt yksin. Kuten jo aikaisemmin sanoin, voihan olla mahdollista, että kummi oli ylllättynyt, että poika ei ihan koko aikaa kaivannutkaan viihdytystä ja siksi mainitsi, miten kivan reipas poika oli. Ap:ltä olen monesti nyt kysynyt, että sanoiko se kummi tosiaan,että koko ajan poika oli ollut yksin. Ja tosiaa, mitä sekin kellekin tarkoittaa. Jos mun tyttö leikkii "yksin" se tarkoittaa, että mun ei tarvitse pitää häntä sylissä tai istua ihan kiinni hänessä, vaan voidaan höpötellä juttujamme, kun tehdään omia hommiamme.